Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć.

 

Mniewam ze jest to bardzo banalne pytanie ale juz nie mam sił. Mecze sie i mecze i nic. Do rzeczy :

 

Jak zwiekszyc ilość dawanego światła przez mapę HDR?

 

Zmieniam ilośc fotonow i nic. Zmieniam volume w zakladce global ilumination i tez nic. Wogle zmienialem juz chyba wszystko a na renderze (z opcja diagnozowania sceny ) ilosc fotonow ciagle taka sama.

 

Dzieki i pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmm... a jak "podpiąłeś" mapę HDRI do światła? I do jakiego światła wogóle?

Mapę HDRI raczej podpina się pod skylighta, a on przecież nie wysyła żadnych fotonów, więc możesz zwiększyć multipler skylighta albo w material editorze zwiększyć output amount.

PS heh, a po co w volume grzebałeś? :)

PS2 a tak wogóle, to nie możliwe jest, że zmieniasz ilość fotonów, a ich ilość się nie zwiększa... o_O

Napisano

PS2 a tak wogóle, to nie możliwe jest, że zmieniasz ilość fotonów, a ich ilość się nie zwiększa... o_O

 

a jeżeli nic nie emituje fotonów?? ;]

Napisano
  • Autor

hehe.

 

Wiec ja moja mape wladowalem do kanalu enviroment (mam dysortografie) map.

 

To nie wystarczy?

 

Sorry ale w tutorialu nie ma uwzglednionego mantal ray.

 

Dzieki z gory. Pozdro

Napisano

No i dobrze że ją wrzuciłeś do enviroementu teraz tylko musisz dragnąć tą HDRI do pustego slota w material editorze i w sposobie mapowania zmienić na spherical później zjechać wdłuł do Output i zmienić np. RGB level.

Napisano

Oprócz tego co powiedział Temporal to jeszcze musisz stworzyć skylight'a i ustawić w nim "use scene environment" i potem możesz się bawić multiplerem w tymże skylight'cie. Tylko pamiętaj, żeby FG było włączone! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.