Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć.

 

Mniewam ze jest to bardzo banalne pytanie ale juz nie mam sił. Mecze sie i mecze i nic. Do rzeczy :

 

Jak zwiekszyc ilość dawanego światła przez mapę HDR?

 

Zmieniam ilośc fotonow i nic. Zmieniam volume w zakladce global ilumination i tez nic. Wogle zmienialem juz chyba wszystko a na renderze (z opcja diagnozowania sceny ) ilosc fotonow ciagle taka sama.

 

Dzieki i pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmmm... a jak "podpiąłeś" mapę HDRI do światła? I do jakiego światła wogóle?

Mapę HDRI raczej podpina się pod skylighta, a on przecież nie wysyła żadnych fotonów, więc możesz zwiększyć multipler skylighta albo w material editorze zwiększyć output amount.

PS heh, a po co w volume grzebałeś? :)

PS2 a tak wogóle, to nie możliwe jest, że zmieniasz ilość fotonów, a ich ilość się nie zwiększa... o_O

Napisano

PS2 a tak wogóle, to nie możliwe jest, że zmieniasz ilość fotonów, a ich ilość się nie zwiększa... o_O

 

a jeżeli nic nie emituje fotonów?? ;]

Napisano
  • Autor

hehe.

 

Wiec ja moja mape wladowalem do kanalu enviroment (mam dysortografie) map.

 

To nie wystarczy?

 

Sorry ale w tutorialu nie ma uwzglednionego mantal ray.

 

Dzieki z gory. Pozdro

Napisano

No i dobrze że ją wrzuciłeś do enviroementu teraz tylko musisz dragnąć tą HDRI do pustego slota w material editorze i w sposobie mapowania zmienić na spherical później zjechać wdłuł do Output i zmienić np. RGB level.

Napisano

Oprócz tego co powiedział Temporal to jeszcze musisz stworzyć skylight'a i ustawić w nim "use scene environment" i potem możesz się bawić multiplerem w tymże skylight'cie. Tylko pamiętaj, żeby FG było włączone! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności