Napisano 4 Maj 200717 l Cześć. Mniewam ze jest to bardzo banalne pytanie ale juz nie mam sił. Mecze sie i mecze i nic. Do rzeczy : Jak zwiekszyc ilość dawanego światła przez mapę HDR? Zmieniam ilośc fotonow i nic. Zmieniam volume w zakladce global ilumination i tez nic. Wogle zmienialem juz chyba wszystko a na renderze (z opcja diagnozowania sceny ) ilosc fotonow ciagle taka sama. Dzieki i pozdrawiam
Napisano 4 Maj 200717 l Hmmm... a jak "podpiąłeś" mapę HDRI do światła? I do jakiego światła wogóle? Mapę HDRI raczej podpina się pod skylighta, a on przecież nie wysyła żadnych fotonów, więc możesz zwiększyć multipler skylighta albo w material editorze zwiększyć output amount. PS heh, a po co w volume grzebałeś? :) PS2 a tak wogóle, to nie możliwe jest, że zmieniasz ilość fotonów, a ich ilość się nie zwiększa... o_O
Napisano 4 Maj 200717 l PS2 a tak wogóle, to nie możliwe jest, że zmieniasz ilość fotonów, a ich ilość się nie zwiększa... o_O a jeżeli nic nie emituje fotonów?? ;]
Napisano 4 Maj 200717 l Autor hehe. Wiec ja moja mape wladowalem do kanalu enviroment (mam dysortografie) map. To nie wystarczy? Sorry ale w tutorialu nie ma uwzglednionego mantal ray. Dzieki z gory. Pozdro
Napisano 4 Maj 200717 l No i dobrze że ją wrzuciłeś do enviroementu teraz tylko musisz dragnąć tą HDRI do pustego slota w material editorze i w sposobie mapowania zmienić na spherical później zjechać wdłuł do Output i zmienić np. RGB level.
Napisano 4 Maj 200717 l Oprócz tego co powiedział Temporal to jeszcze musisz stworzyć skylight'a i ustawić w nim "use scene environment" i potem możesz się bawić multiplerem w tymże skylight'cie. Tylko pamiętaj, żeby FG było włączone! :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto