Kolas Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 Cześć. Mniewam ze jest to bardzo banalne pytanie ale juz nie mam sił. Mecze sie i mecze i nic. Do rzeczy : Jak zwiekszyc ilość dawanego światła przez mapę HDR? Zmieniam ilośc fotonow i nic. Zmieniam volume w zakladce global ilumination i tez nic. Wogle zmienialem juz chyba wszystko a na renderze (z opcja diagnozowania sceny ) ilosc fotonow ciagle taka sama. Dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 Hmmm... a jak "podpiąłeś" mapę HDRI do światła? I do jakiego światła wogóle? Mapę HDRI raczej podpina się pod skylighta, a on przecież nie wysyła żadnych fotonów, więc możesz zwiększyć multipler skylighta albo w material editorze zwiększyć output amount. PS heh, a po co w volume grzebałeś? :) PS2 a tak wogóle, to nie możliwe jest, że zmieniasz ilość fotonów, a ich ilość się nie zwiększa... o_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudy Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 PS2 a tak wogóle, to nie możliwe jest, że zmieniasz ilość fotonów, a ich ilość się nie zwiększa... o_O a jeżeli nic nie emituje fotonów?? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 No chyba, że tak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolas Napisano 4 Maj 2007 Autor Share Napisano 4 Maj 2007 hehe. Wiec ja moja mape wladowalem do kanalu enviroment (mam dysortografie) map. To nie wystarczy? Sorry ale w tutorialu nie ma uwzglednionego mantal ray. Dzieki z gory. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 No i dobrze że ją wrzuciłeś do enviroementu teraz tylko musisz dragnąć tą HDRI do pustego slota w material editorze i w sposobie mapowania zmienić na spherical później zjechać wdłuł do Output i zmienić np. RGB level. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 Oprócz tego co powiedział Temporal to jeszcze musisz stworzyć skylight'a i ustawić w nim "use scene environment" i potem możesz się bawić multiplerem w tymże skylight'cie. Tylko pamiętaj, żeby FG było włączone! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się