Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy mi się zdaje, czy w reaktorze jest ograniczona ilość segmentów do tkanin i ciał miękkich? Bo jak daję ich dużo, np 100x100 to wyskakują straszne błędy:[

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zdaje ci się. Reactor kożysta z rzeczywistej skali świata i ma ograniczenia co do gęstości siatki. Czyli:

 

- Pilnuj się żeby wszystko było w rzeczywistej skali.

- gdyby to nie pomogło to pomanipuluj Utilities->Reactor->World Col.Tolerance i World scale

 

PS. tak na marginesie używanie reactora do symulacji tkanin jest trochę "fopa" i archaiczne. od maxa 8 masz rewelacyjny w porównaniu to deractora, modyfikator cloth

Napisano

No właśnie zauważyłem ze jest kiepski. Ale to samo dotyczy się ciał miękkich. A tak dokładniej, to do czego służy ta funkcja col. tolerance? Bo nie lubie czegoś używać, jak dokładniej nie wiem, do czego służy:) Dzięki za odpowiedź:]

Napisano

Col tollerance mówi w jakiej odległości od obiektów ma nastąpić kolizja. problem w tym że czasami najmniejsze ustawienie jest jeszcze za duże.

Wtedy do akcji może wkroczyć world scale.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności