Skocz do zawartości

Reactor - ograniczona ilość segmentów do tkanin i ciał miękkich?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zdaje ci się. Reactor kożysta z rzeczywistej skali świata i ma ograniczenia co do gęstości siatki. Czyli:

 

- Pilnuj się żeby wszystko było w rzeczywistej skali.

- gdyby to nie pomogło to pomanipuluj Utilities->Reactor->World Col.Tolerance i World scale

 

PS. tak na marginesie używanie reactora do symulacji tkanin jest trochę "fopa" i archaiczne. od maxa 8 masz rewelacyjny w porównaniu to deractora, modyfikator cloth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie zauważyłem ze jest kiepski. Ale to samo dotyczy się ciał miękkich. A tak dokładniej, to do czego służy ta funkcja col. tolerance? Bo nie lubie czegoś używać, jak dokładniej nie wiem, do czego służy:) Dzięki za odpowiedź:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Col tollerance mówi w jakiej odległości od obiektów ma nastąpić kolizja. problem w tym że czasami najmniejsze ustawienie jest jeszcze za duże.

Wtedy do akcji może wkroczyć world scale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności