Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy mi się zdaje, czy w reaktorze jest ograniczona ilość segmentów do tkanin i ciał miękkich? Bo jak daję ich dużo, np 100x100 to wyskakują straszne błędy:[

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zdaje ci się. Reactor kożysta z rzeczywistej skali świata i ma ograniczenia co do gęstości siatki. Czyli:

 

- Pilnuj się żeby wszystko było w rzeczywistej skali.

- gdyby to nie pomogło to pomanipuluj Utilities->Reactor->World Col.Tolerance i World scale

 

PS. tak na marginesie używanie reactora do symulacji tkanin jest trochę "fopa" i archaiczne. od maxa 8 masz rewelacyjny w porównaniu to deractora, modyfikator cloth

Napisano
  • Autor

No właśnie zauważyłem ze jest kiepski. Ale to samo dotyczy się ciał miękkich. A tak dokładniej, to do czego służy ta funkcja col. tolerance? Bo nie lubie czegoś używać, jak dokładniej nie wiem, do czego służy:) Dzięki za odpowiedź:]

Napisano

Col tollerance mówi w jakiej odległości od obiektów ma nastąpić kolizja. problem w tym że czasami najmniejsze ustawienie jest jeszcze za duże.

Wtedy do akcji może wkroczyć world scale.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności