Napisano 4 Maj 200717 l Czy mi się zdaje, czy w reaktorze jest ograniczona ilość segmentów do tkanin i ciał miękkich? Bo jak daję ich dużo, np 100x100 to wyskakują straszne błędy:[
Napisano 4 Maj 200717 l zdaje ci się. Reactor kożysta z rzeczywistej skali świata i ma ograniczenia co do gęstości siatki. Czyli: - Pilnuj się żeby wszystko było w rzeczywistej skali. - gdyby to nie pomogło to pomanipuluj Utilities->Reactor->World Col.Tolerance i World scale PS. tak na marginesie używanie reactora do symulacji tkanin jest trochę "fopa" i archaiczne. od maxa 8 masz rewelacyjny w porównaniu to deractora, modyfikator cloth
Napisano 5 Maj 200717 l Autor No właśnie zauważyłem ze jest kiepski. Ale to samo dotyczy się ciał miękkich. A tak dokładniej, to do czego służy ta funkcja col. tolerance? Bo nie lubie czegoś używać, jak dokładniej nie wiem, do czego służy:) Dzięki za odpowiedź:]
Napisano 5 Maj 200717 l Col tollerance mówi w jakiej odległości od obiektów ma nastąpić kolizja. problem w tym że czasami najmniejsze ustawienie jest jeszcze za duże. Wtedy do akcji może wkroczyć world scale.
Napisano 10 Maj 200717 l Miłosz3ds -> poprawiłem Ci temat. Następnym razem jak będziesz zakładał wątek to zrób to zgodnie z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43
Napisano 10 Maj 200717 l Autor Miłosz3ds -> poprawiłem Ci temat. Następnym razem jak będziesz zakładał wątek to zrób to zgodnie z regulaminem http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 OK Leru, sorr za "zaśmiecanie" forum :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto