mrozik26 Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 jak to zrobić np takie coś ??? czy tylko textura o tym decyduje??? jak najlepiej sie wziaść za takie coś???
Hindus Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 proste - wytłumacze tak z grubsza jak to działa - masz trzy teksturki, jedna to ten złoty kolor, druga to ta rdza, trzecia to mapka alpha która tworzy rożnice - potem jest to złożone w edytorze - zalezy w czym renderujesz :]
mrozik26 Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 niedokładnie o to mi chodziło - chodzi mi o ten brud w rogach na krawedziach itp
Hindus Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 w ten sposób - a ta czarna mapka jest tworzona za pomoca programów którymi mozesz sobie malowac ze tak napisze po modelu w czasaie rzeczywistym i tworzysz zadrapania i brud w miejscach własnie które sobie wybierzesz
AGmakonts Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 albo szybciej vray dirt choć metoda z maską jest lepsza
Hynol Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 eee tam lepsz :). Jak się używa dirta z proceduralną mapą dodatkowo to wychodzi bardzo ładnie. Tutaj przykład mapy typu dirt oraz noise do mapowania zabrudzeń oraz przetarć. 1
Hynol Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Owszem - wiadomo że dirt pracuje na krawędziach i załamaniach tylko (ale taki był też temat wątku). Idealne jest połączenie technik proceduralnych (wymagają mało wysiłku) oraz tradycyjnego mapowania (gdy potrzebujemy charakterystycznego układu zabrudzeń lub pojawienia się na powierzchniach bez załamań). Tak więc wszystko zależy od potrzeb i rodzaju materiałów/zabrudzeń jakie chcemy uzyskać.
El Wieczor Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 http://finalrender.com/products/feature.php?UD=10-7888-35-788&PID=36&FID=548
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się