Napisano 8 Maj 200717 l Nagle, podczas renderingu wywala mi maxa. konkretnie 3ds max 9 + Vray 1.5 RC3 zaczęło mi się takie coś dziać po upgradzie kompa. mój sprzęt to: core 2 duo 4300 MSI P965 neo Geil 2 x 512 dual channel DDR2 800 mhz Geforce 7300GT Najdziwniejsze jest to że nie pojawia się okienko żeby zapisać prace, albo że mi ją zapisze jako coś tam recovery. po prostu max znika a pojawia się send report okienko... nie wiem dokładnie kiedy to się dzieje w czasie renderu bo bym musiał godzinami czekać i patrzeć kiedy.... końcówka vrayloga wygląda tak: [2007/May/8|10:30:20] 1 interpolation maps registered [2007/May/8|10:30:20] Rendering interpolation maps with minRate=-3 and maxRate=-2 [2007/May/8|10:30:20] Setting up 2 thread(s) [2007/May/8|12:03:03] Threads completed [2007/May/8|12:03:03] Setting up 2 thread(s) a report z 3ds'a unhandled exception...;/ prosze o pomoc... czy to wina hardwaru?
Napisano 8 Maj 200717 l he temat byl juz walkowany kilkakrotnie 3ds max 64bit+vray to jest rozwiązanie :D
Napisano 8 Maj 200717 l Zreinstaluj maxa, zainstaluj nowe stery do grafiki, może zainstaluj service packa, pokombinuj. Ja miałem małe problemy z v-rayem(jak włącze GI na jakości -4, -4 to robi mi -4 normalnie, a potem do -1 leci na szybko i nie tak jak powinno być)
Napisano 8 Maj 200717 l Ściągnij może najnowsze stery do korka. Jak to nie pomoże przeleć pamięci MEMTESTem. Jak to nie pomoże uaktualnij bios płyty głównej. Jak to nie pomoże t sprawdź proca PRIME95 czy coś takiego. WIęcej pomysłów nie mam, poza formatem.
Napisano 8 Maj 200717 l To nie wina hardware'u tylko braku pamięci. Temat był już wałkowany do znudzenia. Poszukaj - rozwiązanie było podawane z tydzień temu.
Napisano 8 Maj 200717 l Możesz spróbować zmienić sterownik wyświetlania obrazu. u mnie pomogło :) od miesiąca jeszcze sie nie wywalił.
Napisano 16 Maj 200717 l Autor super. no to pokolei. może temat był już wałkowany lecz: 64 bit winda+64 bit 3ds +64 bit vray nie pomaga. Bitmap pager nie pomaga. 6 GB virtuala na 32 bitach nie pomaga (3GB switch) 12 GB virtuala na 64 bitach nie pomaga zresztą jak patrzyłem w menadżerze zadań to ponad 2GB virtual nie podskakuje Buckety zmniejszone do 32 X 32 pix nie pomaga. rendering bez frame buffera do *.vrimg nie pomaga rendering w frame bufferze maxowym nie pomaga. zawsze się wykrzaczy w tym samym miejscu:koniec LC/początek IRR zmienianie slotów RAMÓW nie pomogło. za chwile puszcze memtesta. ja już nie wiem;/ czy IRR ustawione na -3,-3 50subdiv i LC na 450 0,02 w rozdziałce 2800x1600 to za dużo dla Vraya??
Napisano 16 Maj 200717 l Masz walnięty RAM albo płytę główną - niektóre tak mają od nowości. Na kompie w domu tak właśnie mam - memtest nic nie pokazuje, testy płyty głównej też nie, ale kiedy nadmiernie obciążę maxa renderem po prostu się wyłącza. Również miałem kompa po upgradzie i od tamtego momentu działy się takie rzeczy.
Napisano 16 Maj 200717 l Jak masz bardzo dużo glossy refleksów na scenie w połączeniu z displacementem na różnych obiektach + dużą ilość poly to mogą być problemy. Jeżeli nie masz takich atrakcji to winą może być błąd siatki (STL checkiem ją) lub materiału - standart albo inny niekompatybilny. Jeżeli to nic z tych rzeczy to ja też nie wiem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto