Napisano 8 Maj 200717 l Hej Mala lazienka. Pracka powstala z mysla o portfolio, nie jest to komercyjny projekt. Wydlubalem w 3ds, render VRay. Modele moje, od Everow zapozyczylem tylko klamke do drzwi bo moja wcielo i nigdy jej juz nie widzialem na dysku :) No to komentowac mi tu ludziska.
Napisano 8 Maj 200717 l ant-3d jest okej, ale zapomniałeś o drobiazgach typu gniazdka i włączniki światła, trochę zabardzo prześwietlone rendery
Napisano 9 Maj 200717 l Jak dla mnie za duzo recznikow. Ujscie wody "awaryjne" jak by sie woda przeleawala jak i to normalne powinno byc przy scianie. Moze nie znam sie na budowlance ale ja tak bym to prznajmniej rozwiazal. nie podoba mi sie zestawienie czarnego z bialym (meble)...mam zle wspomneinia z przedszkola :)
Napisano 9 Maj 200717 l no rzeczywiście recznik nie jest takie jak być powinien:) powiedz mi jak Ty to oświetlałem bo jakoś dziwnie tak jest u Ciebie...
Napisano 9 Maj 200717 l heheheh jakoś nie dokońca wiadomo skąd światło pada ;], jak dla mnie troche za mocne to światło zza okna. mogłoby być troche delikatniejsze, a jakby było za ciemno to doświetlić jakimiś lampkami wewnątrz. co mnie troche dziwi to to, że pada tak mocne światło że przepala całą przeciwległą ściane, a za umywalką jest taki sam cień jak na całej ścianie. czyli podsumowując jest całkiem nieźle, ale nad oświetleniem jeszcze troche byłoby trzeba posiedzieć według mnie ;] aha jeszcze za mały sampling na drewnie.
Napisano 9 Maj 200717 l Z-Brush: z recznikami to mialem przeprawe dobra, nastepnym razem beda lepsze jak bede robil lazienke ^johny: a ja wlasnie gustuje w takim zestawieniu czarne/biale ale o gustach sie nie dyskutuje :) Tomuś: chcialem pojsc bardziej w studyjne oswietlenie w tej scenie dlatego jest tak a nie inaczej sob: plytki sie nie wypaczyly, uwierz mi sa ok :) chudy: sampling na drewnie fakt, nie dopatrzenie. Efekt zbyt dlugiego siedzenia na projektem.