Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Mam nastepujacy problem. Kiedy renderuje scene wszystko jest ok, ale kiedy np. najpierw renderuje tlo, nastepnie dodaje tlo do enviroment i renderuje postac to postac staje sie polprzezroczysta.... ktos wie dlaczego? dzieie sie tak i na maretialach vraymtl i na zwyklych maxowskich.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

ponieważ pewnie masz załąnczone GI tak ?? no i pewnie renderujesz postać bez wcześniej przygotowanej sceny ?? dodaj tam 2 boxy, jeden jako podłożę a drugi jako ścianę. Od razu będzie inaczej, a działo się dla tego tak bo v-ray dawał oświetlenie z evenoment, mapa była płaska więc idealnie nachodziła na twoja postać.

Napisano

zgadza sie GI mam zalaczone:)

hm..czyli nie ma jednoznacznej przyczyny?

chyba tylko pozostaje mi wyrenderowanie calej sceny bez podzily na warstwy:)

Napisano

GI daje mapowanie które bierze z Evenoment, tzn oświetlenie, a jeżeli na scenie nie ma żadnych obiektów tylko jest ten jeden, no i on jest wolno stojący to nie ma bata by wyrenderował inaczej :)

Napisano

Przyczyną jest to że enviroment masz nakładany jako tekstura lub w trybie screen. W ustawieniach bitmapy włożonej do enviromentu zaznacz opcje spherical enviroment.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności