Napisano 9 Maj 200717 l Witam Mam nastepujacy problem. Kiedy renderuje scene wszystko jest ok, ale kiedy np. najpierw renderuje tlo, nastepnie dodaje tlo do enviroment i renderuje postac to postac staje sie polprzezroczysta.... ktos wie dlaczego? dzieie sie tak i na maretialach vraymtl i na zwyklych maxowskich.
Napisano 9 Maj 200717 l ponieważ pewnie masz załąnczone GI tak ?? no i pewnie renderujesz postać bez wcześniej przygotowanej sceny ?? dodaj tam 2 boxy, jeden jako podłożę a drugi jako ścianę. Od razu będzie inaczej, a działo się dla tego tak bo v-ray dawał oświetlenie z evenoment, mapa była płaska więc idealnie nachodziła na twoja postać.
Napisano 9 Maj 200717 l Autor zgadza sie GI mam zalaczone:) hm..czyli nie ma jednoznacznej przyczyny? chyba tylko pozostaje mi wyrenderowanie calej sceny bez podzily na warstwy:)
Napisano 9 Maj 200717 l GI daje mapowanie które bierze z Evenoment, tzn oświetlenie, a jeżeli na scenie nie ma żadnych obiektów tylko jest ten jeden, no i on jest wolno stojący to nie ma bata by wyrenderował inaczej :)
Napisano 9 Maj 200717 l Przyczyną jest to że enviroment masz nakładany jako tekstura lub w trybie screen. W ustawieniach bitmapy włożonej do enviromentu zaznacz opcje spherical enviroment.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto