grand99 Napisano 9 Maj 2007 Share Napisano 9 Maj 2007 Witam Mam nastepujacy problem. Kiedy renderuje scene wszystko jest ok, ale kiedy np. najpierw renderuje tlo, nastepnie dodaje tlo do enviroment i renderuje postac to postac staje sie polprzezroczysta.... ktos wie dlaczego? dzieie sie tak i na maretialach vraymtl i na zwyklych maxowskich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 9 Maj 2007 Share Napisano 9 Maj 2007 ponieważ pewnie masz załąnczone GI tak ?? no i pewnie renderujesz postać bez wcześniej przygotowanej sceny ?? dodaj tam 2 boxy, jeden jako podłożę a drugi jako ścianę. Od razu będzie inaczej, a działo się dla tego tak bo v-ray dawał oświetlenie z evenoment, mapa była płaska więc idealnie nachodziła na twoja postać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grand99 Napisano 9 Maj 2007 Autor Share Napisano 9 Maj 2007 zgadza sie GI mam zalaczone:) hm..czyli nie ma jednoznacznej przyczyny? chyba tylko pozostaje mi wyrenderowanie calej sceny bez podzily na warstwy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 9 Maj 2007 Share Napisano 9 Maj 2007 GI daje mapowanie które bierze z Evenoment, tzn oświetlenie, a jeżeli na scenie nie ma żadnych obiektów tylko jest ten jeden, no i on jest wolno stojący to nie ma bata by wyrenderował inaczej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 9 Maj 2007 Share Napisano 9 Maj 2007 Przyczyną jest to że enviroment masz nakładany jako tekstura lub w trybie screen. W ustawieniach bitmapy włożonej do enviromentu zaznacz opcje spherical enviroment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się