Miłosz3ds Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 Mam kłopoty z modelowaniem i oteksturowaniem kieliszka. Render Mental Ray. Za każdym razem mam jakieś błędy. Jak ktoś gdzieś widział lub ma ochotę zrobić (najlepiej videotut) to było by miło:] Wychodzi mi np. takie coś: (podstawa kieliszka) Pozdrawiam.
mirach Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 Nie ten dział. W "Tutorialach" umieszcza się gotowe tutki a nie zapytania o nie. I dookreśl w jakim rendererze byś to chciał... a tak w ogóle to na sieci jest mase tutków z kieliszkami/szkłem itp, tylko trzeba sie pana google zapytac :)
Miłosz3ds Napisano 11 Maj 2007 Autor Napisano 11 Maj 2007 Właśnie szukałem ale nie mogłem znaleźć. Sorr widziałem, że inni się pytali to też dałem:] ale jak tak to proszę o przeniesienie tam, gdzie jego miejsce:] Ale może byś umiał mi powiedzieć, jak naprawić ten błąd w podstawie? Bo tak się dzieje każdym renderem, robie jakiś błąd w modelowaniu:( pozdrawiam
Temporal Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 Ej zagadaj na moje GG: 8887759 to w miarę możliwości postaram się pomóc a nawet może video tuta nagram. 1
Miłosz3ds Napisano 11 Maj 2007 Autor Napisano 11 Maj 2007 Ej zagadaj na moje GG: 8887759 to w miarę możliwości postaram się pomóc a nawet może video tuta nagram. ok dzięki
naeq Napisano 11 Maj 2007 Napisano 11 Maj 2007 p.s. Texturowanie kieliszka to tak mi sie troszkę nie wydaje, chyba wystarczy mieć dobry materiał szkła tym bardziej w mentalu, no ale jeżeli potrzebne Ci to do jakiejś gierki ze starszym enginem to może być :D
Miłosz3ds Napisano 12 Maj 2007 Autor Napisano 12 Maj 2007 Napisałem, że z oteksturowaniem też mam problem, bo nie jestem pewien czy ten błąd w podstawie kieliszka jest winą modelowania czy teksturowania :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się