Skocz do zawartości

[Modelowanie; teksturowanie]kieliszek[3ds Max]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam kłopoty z modelowaniem i oteksturowaniem kieliszka. Render Mental Ray. Za każdym razem mam jakieś błędy. Jak ktoś gdzieś widział lub ma ochotę zrobić (najlepiej videotut) to było by miło:] Wychodzi mi np. takie coś: (podstawa kieliszka)

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie ten dział. W "Tutorialach" umieszcza się gotowe tutki a nie zapytania o nie. I dookreśl w jakim rendererze byś to chciał... a tak w ogóle to na sieci jest mase tutków z kieliszkami/szkłem itp, tylko trzeba sie pana google zapytac :)

Napisano

Właśnie szukałem ale nie mogłem znaleźć. Sorr widziałem, że inni się pytali to też dałem:] ale jak tak to proszę o przeniesienie tam, gdzie jego miejsce:] Ale może byś umiał mi powiedzieć, jak naprawić ten błąd w podstawie? Bo tak się dzieje każdym renderem, robie jakiś błąd w modelowaniu:( pozdrawiam

Napisano

p.s. Texturowanie kieliszka to tak mi sie troszkę nie wydaje, chyba wystarczy mieć dobry materiał szkła tym bardziej w mentalu, no ale jeżeli potrzebne Ci to do jakiejś gierki ze starszym enginem to może być :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności