Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam maly problem

Stworzylem scene gdzie wystepuje trawa (hair and fur) ustawilem wiatr tak zeby wial na najwiekszy jej skrawek (prawy gorny rog w kierunku dolny lewy) niestety trawa chwieje sie tylko na malym kawalku tak jakby reszta nie istniala zreszto zobaczcie sami

 

www.szlogoon.republika.pl/trawa6.avi

 

co zrobic zeby wiatr dzialal na cala trawe?? Sprawdzalem juz chyba wszystkie ustawienia wiatru, chyba ze to trzeba zmienic cos dla wlosow. Urzywam 3ds 8.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 976
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy taki efekt będzie Ci odpowiadać ale spróbuj zmienić typ wiatru z planarnego na sferalny lub zwiększ siłę i umieszczenie wiatru. Pokombinuj!

Napisano
  • Autor

Dzieki ale prawde mowiac powod byl o wiele bardziej banalny.

Okazalo sie ze nie dodalem wiatru do ustawien wlosow.

A dlatego ze gdy urzylem kreatora (3dstudio 8) do tworzenia wiatru (powstaje taki fajny wiatrowskaz w ksztalcie koguta) to tego wiatru nie da sie dodac jako "sily zewnetrznej".

Trzeba bylo uzyc Forces->Wind i dopiero ten wiatr mozna urzyc jako sily zewnetrznej.

Obecnie pod linkiem ze wczesniejszego posta znajduje sie filmik juz po modyfikacji.

Dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam.

Napisano

na przyszłość: wiatru z reactora używa się do symulacji fizycznych ciał miękkich; tkanin i ciał twardych- wszystkich z reactora natomiast pola sił do hair i fur; efektów cząsteczkowych i tkanin "zwykłych".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności