Napisano 17 Maj 200717 l Witam Mam maly problem Stworzylem scene gdzie wystepuje trawa (hair and fur) ustawilem wiatr tak zeby wial na najwiekszy jej skrawek (prawy gorny rog w kierunku dolny lewy) niestety trawa chwieje sie tylko na malym kawalku tak jakby reszta nie istniala zreszto zobaczcie sami www.szlogoon.republika.pl/trawa6.avi co zrobic zeby wiatr dzialal na cala trawe?? Sprawdzalem juz chyba wszystkie ustawienia wiatru, chyba ze to trzeba zmienic cos dla wlosow. Urzywam 3ds 8. Pozdrawiam
Napisano 17 Maj 200717 l Nie wiem czy taki efekt będzie Ci odpowiadać ale spróbuj zmienić typ wiatru z planarnego na sferalny lub zwiększ siłę i umieszczenie wiatru. Pokombinuj!
Napisano 21 Maj 200717 l Autor Dzieki ale prawde mowiac powod byl o wiele bardziej banalny. Okazalo sie ze nie dodalem wiatru do ustawien wlosow. A dlatego ze gdy urzylem kreatora (3dstudio 8) do tworzenia wiatru (powstaje taki fajny wiatrowskaz w ksztalcie koguta) to tego wiatru nie da sie dodac jako "sily zewnetrznej". Trzeba bylo uzyc Forces->Wind i dopiero ten wiatr mozna urzyc jako sily zewnetrznej. Obecnie pod linkiem ze wczesniejszego posta znajduje sie filmik juz po modyfikacji. Dziekuje za pomoc. Pozdrawiam.
Napisano 23 Maj 200717 l na przyszłość: wiatru z reactora używa się do symulacji fizycznych ciał miękkich; tkanin i ciał twardych- wszystkich z reactora natomiast pola sił do hair i fur; efektów cząsteczkowych i tkanin "zwykłych".
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto