Miłosz3ds Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Czy da się zrobić w reaktorze coś takiego, żeby ragdoll najpierw szedł po płaszczyźnie, dochodził do skarpy i z niej spadał?? jeśli tak, to jak to można zrobić? Czy może jest jakiś videotutorial o podobnym temacie? Jak szukałem na necie to znalazłem jeden ale niestety po chińsku:) Pozdrawiam
vv3k70r Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 tak, wagowo, najpierw cos co idzie a pozneij warstwa animacji ragdola, jak potrzebujesz miotnac laleczka o glebe to dajesz wieksza wage ragdola zeby nakrylo warstwe animacji chodu...
Miłosz3ds Napisano 19 Maj 2007 Autor Napisano 19 Maj 2007 Ok dzięki za szybką odpowiedź, wygląda skomplikowanie, a ja jestem początkujący :D. Mógłbyś mi powiedzieć trochę dokładniej jak to zrobić(jakich narzędzi użyć)?
patry Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Ja bym zorbił to tak, że animujesz jak biped chodzi i potem włączasz symulację ragdolla od klatki mniej więcej x-1 || x-2, gdzie x to klatka w której kończy się animacja chodu.
vv3k70r Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 wez CATa, czy innego pupetshopa, zanimuj ten chod, te systemy maja warstwy motion, wiec daj nastepna warstwe z ragdolem, i w momencie jak ma spadac zmieniasz wage dla elementow ktore maja podlegac ragdolowi... edit: wage krycia warstwy animacji, czyli ze beda sie adjustowaly do warstwy ragdol mocniej niz do warstwy chodu...
Miłosz3ds Napisano 19 Maj 2007 Autor Napisano 19 Maj 2007 ok dzięki bardzo panowie :D wypróbuje i pierwszy i drugi sposób:] pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się