Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy da się zrobić w reaktorze coś takiego, żeby ragdoll najpierw szedł po płaszczyźnie, dochodził do skarpy i z niej spadał?? jeśli tak, to jak to można zrobić? Czy może jest jakiś videotutorial o podobnym temacie? Jak szukałem na necie to znalazłem jeden ale niestety po chińsku:)

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 922
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak, wagowo, najpierw cos co idzie a pozneij warstwa animacji ragdola, jak potrzebujesz miotnac laleczka o glebe to dajesz wieksza wage ragdola zeby nakrylo warstwe animacji chodu...

Napisano
  • Autor

Ok dzięki za szybką odpowiedź, wygląda skomplikowanie, a ja jestem początkujący :D. Mógłbyś mi powiedzieć trochę dokładniej jak to zrobić(jakich narzędzi użyć)?

Napisano

Ja bym zorbił to tak, że animujesz jak biped chodzi i potem włączasz symulację ragdolla od klatki mniej więcej x-1 || x-2, gdzie x to klatka w której kończy się animacja chodu.

Napisano

wez CATa, czy innego pupetshopa, zanimuj ten chod, te systemy maja warstwy motion, wiec daj nastepna warstwe z ragdolem, i w momencie jak ma spadac zmieniasz wage dla elementow ktore maja podlegac ragdolowi...

 

edit:

wage krycia warstwy animacji, czyli ze beda sie adjustowaly do warstwy ragdol mocniej niz do warstwy chodu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności