Napisano 19 Maj 200717 l Czy da się zrobić w reaktorze coś takiego, żeby ragdoll najpierw szedł po płaszczyźnie, dochodził do skarpy i z niej spadał?? jeśli tak, to jak to można zrobić? Czy może jest jakiś videotutorial o podobnym temacie? Jak szukałem na necie to znalazłem jeden ale niestety po chińsku:) Pozdrawiam
Napisano 19 Maj 200717 l tak, wagowo, najpierw cos co idzie a pozneij warstwa animacji ragdola, jak potrzebujesz miotnac laleczka o glebe to dajesz wieksza wage ragdola zeby nakrylo warstwe animacji chodu...
Napisano 19 Maj 200717 l Autor Ok dzięki za szybką odpowiedź, wygląda skomplikowanie, a ja jestem początkujący :D. Mógłbyś mi powiedzieć trochę dokładniej jak to zrobić(jakich narzędzi użyć)?
Napisano 19 Maj 200717 l Ja bym zorbił to tak, że animujesz jak biped chodzi i potem włączasz symulację ragdolla od klatki mniej więcej x-1 || x-2, gdzie x to klatka w której kończy się animacja chodu.
Napisano 19 Maj 200717 l wez CATa, czy innego pupetshopa, zanimuj ten chod, te systemy maja warstwy motion, wiec daj nastepna warstwe z ragdolem, i w momencie jak ma spadac zmieniasz wage dla elementow ktore maja podlegac ragdolowi... edit: wage krycia warstwy animacji, czyli ze beda sie adjustowaly do warstwy ragdol mocniej niz do warstwy chodu...
Napisano 19 Maj 200717 l Autor ok dzięki bardzo panowie :D wypróbuje i pierwszy i drugi sposób:] pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto