Michnik220380 Napisano 19 Maj 2007 Napisano 19 Maj 2007 Witam jak w temacie nauka texturowania i modelowania
Ardeni Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 No i fajowo, ucz się dalej :P A tak na serio to jak na naukę to ładnie wyszło, mozna by poprawić drewno, zmienić lekko kolor metalu itp, ale po co się czepiać, skoro się uczysz ;)
Cruzh3r Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Drewno jest dobre gdyby nie te pęknięcia od śrubek(zrobione za burnem z za dużym brushem w ps'ie). Metal tak troche na ręcznie rysowany wygląda, może jakiś ciemniejszy oksydowany zrobić? dodać jakiś metaliczny efekt/normalmape
Shalivan Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Bardzo ładne eykonanie, model super, uwazam tylko ze tło troche hmmm.. zlewa sie ? obraz staje sie mniej wyrazny. Pozdro :) i gratulacje
Valery Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 według mnie fajny. pokaż go jeszcze z rzutu całkiem z boku, i pokaż siatke. napisz też ile ma trisów i jaką rozdzielczość textury :) wtedy bedzie można napisać coś więcej na jego temat
Gość Marioza Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 nozyk ok, mozna by zroznicowac troche metal, tzn, metalowe elemnty na rękiojesci zrobic ciemnijsze , albo cały metal przyciemnic bo jest troche zbyt jasny, tak mi sie wydaje
arcade Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 Nom, dokładnie, ja też myślę że metal trochę za jasny. Drewienko też w sumie można by przyciemnić i pobrudzić jakimś overlayem (imo). No ale tak czy siak jest to naprawdę solidna robota, oby tak dalej :)
Bro Napisano 20 Maj 2007 Napisano 20 Maj 2007 a na moje jest do dup..... :)))) - zartuje Elo brat - co ty robisz na forum ?? Czyli mam rozumiec ze dalej uczysz sie maxa - no to teraz zanim zaczniesz dalej sie szkolic odrazu sie przerzuc na majke - bo moim zdaniem jest duzo ciekawsza. Do zobaczenia w srode - w Polsce Elo 1
Kuba Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Model bardzo fajny, metal mógłby być trochę ciemniejszy. Gdybyś teraz dorzucił do niego specular, powstałaby latarka :)
Por@szek Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Nie sluchaj brata, maya sucks :D Nozyk daje rade. ;)
Michnik220380 Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 Witam, dzieki za opinie, a jezeli chodzi o model to : textura : 512x512 Triangles : 468 1.Elo brat, a no dlubie sobie cos w wolnych chwilach i czekam na lepszego kompa w robocie lol 2.Por@szek nie bede go sluchac, zostaje w 3ds Max:)
Por@szek Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Hehe i bardzo dobrze ;) A tutaj masz szybkiego helpa z siatka na trzonku ->
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się