Napisano 21 Maj 200717 l Panowie mam kłopot. Zaimportowałem do maxa scene z pliku *.3ds. Teraz mam skale ustawiając materiały że pracuje (np. na dent-map) na 0.0x jednostkach. Wspomnę tylk,o że się nie da weldować co mnie doprowadza do furii , bo wszystko jest meshami a nie poly i jest rozklekotane tak,że szkoda słów. Proszę o możliwie szybką pomoc.
Napisano 21 Maj 200717 l Wybierasz wszystkie objekty, i skalujesz wokół wspólnego środka (Najlepiej jako środek wybrać world tak żeby pivot przy skalowaniu był na 0,0,0) Skalujesz o 100 albo 1000 zależnie jak bardzo jest za małe (Sensowne ustawienie w maksie to zazwyczaj tak że cały objekt ma 100 jednostek. To rząd wielkości, może też być 10 albo 1000, ale nie 0,1 bo wtedy się robi to co mówisz). Ewentualnie możesz jeszcze spróbować customize => units setup Jeszcze przy exporcie i imporcie jest niekiedy opcja skalowania, ale nie pamiętam czy przy 3ds to było. Warto (jeśli program z którego exportujesz na to pozwala) exportować poprzez .obj zamiast .3ds, zazwyczaj jest z tym mniej problemów