Skocz do zawartości

Sala sceny z importowanego *.3ds


Jim mee

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam kłopot. Zaimportowałem do maxa scene z pliku *.3ds.

 

Teraz mam skale ustawiając materiały że pracuje (np. na dent-map) na 0.0x jednostkach.

 

Wspomnę tylk,o że się nie da weldować co mnie doprowadza do furii , bo wszystko jest meshami a nie poly i jest rozklekotane tak,że szkoda słów.

 

Proszę o możliwie szybką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wybierasz wszystkie objekty, i skalujesz wokół wspólnego środka (Najlepiej jako środek wybrać world tak żeby pivot przy skalowaniu był na 0,0,0)

Skalujesz o 100 albo 1000 zależnie jak bardzo jest za małe (Sensowne ustawienie w maksie to zazwyczaj tak że cały objekt ma 100 jednostek. To rząd wielkości, może też być 10 albo 1000, ale nie 0,1 bo wtedy się robi to co mówisz).

 

Ewentualnie możesz jeszcze spróbować customize => units setup

 

Jeszcze przy exporcie i imporcie jest niekiedy opcja skalowania, ale nie pamiętam czy przy 3ds to było.

 

Warto (jeśli program z którego exportujesz na to pozwala) exportować poprzez .obj zamiast .3ds, zazwyczaj jest z tym mniej problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności