Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam pomownie. pusto w tym dziale ale chyba dobrze trafilem z moim problemem, ewentualnie prosze o przeniesienie.

 

wiec tak: chce stworzyc efekt firanki falujacej na wietrze. no i tez tak czynie wszystko ladnie zrobione i ustawionw(wiatr). przechodze do zakladki gdzie wybieram reaktora i opcje creating animation i tu zaczyna sie problem , bo po nacisnieciu na przycisk pojawia sie oko z informacja " this action cannot be undon" i opcja ok or cancel wybieram ok i niby na listwie czasowej animacja sie tworzy ale firanka spada w dol a wiatr nie wieje. nic poprostu nie dziala jak powinno. u znajomego puscilem i poszlo bez problemu. to samo w przypadku tworzenia skakanki linka spada w dol -obojetnie czy nadam mase czy nie. coz moge jeszcze dodac - mam wersje 8 no i powtorna instalacja nic nie daje

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A zaznaczyłeś Vertexy, które mają pozostać w miejscu? Jak dajesz masę "0" to obiekt nie pozostaje w miejscu. Do tworzenia firanki lepiej jest używać modyfikatora "cloth". Jeśli koniecznie chcesz reactora, to tu masz tuta:

http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=124&unfold=exclusive

A tutorial do modyfikatora "cloth" masz tu:

http://www.xedium3d.com/tutorials/cloth/cloth.html

Napisano
  • Autor
A zaznaczyłeś Vertexy, które mają pozostać w miejscu? Jak dajesz masę "0" to obiekt nie pozostaje w miejscu. Do tworzenia firanki lepiej jest używać modyfikatora "cloth". Jeśli koniecznie chcesz reactora, to tu masz tuta:

 

A tutorial do modyfikatora "cloth" masz tu:

http://www.xedium3d.com/tutorials/cloth/cloth.html

 

 

dokladnie zrobilem tak: playn-editable math-zaznacxzylem wsztstkie punkty, procz tych ktore maja byc nieruchome- wybralem modyfikator reactor cloth - dodanie do kolekcji clothplayna. I nie idzie za diabla. i to pierwszy problem. kolejny jaki dzisiaj zaowazylem to jesli robie kulke spadajaca na pochylnie to pojawia sie ten sam blad ze animacja ni moze byc dokonczona poczym klikan ok i animacja sie tworzy( niby dobrze) ale dobrze jest tylko w RBcolection. dzieki za tutka przejrze,

 

hcpiter3d - tak bystrze napisales i zamilkles ;)

 

ps.co do tutka to to jest ok bo polega to na tym ze caly playn spada :)

 

moze jakies inne pomysly? w wersji 5 i 7 dokladnie to samo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.