Napisano 29 Maj 200717 l Witam Mam takie dwie sprawy (3 ds max 8): 1. Jak zaanimować rozprysk? Znaczy sie, nie jak coś sie rozbije tylko hemm.. rozpaćka na podłodze, dajmy na to... Mam model i chce z niego zrobić miazgę :) 2. Mam problem z wyexportowaniem modeli z animacjami do formatu .fbx lub .x Przy tym pierwszym model, owszem sie wyexportuje, ale potem sie krzywi po imporcie... Co do .x to w ogóle nie chce sie wyexportowac, jakiś błąd wyskakuje... wie może ktoś jak i co tam trzeba poustawiać?
Napisano 29 Maj 200717 l Siema Co do pierwszego pytania, w maxie jest modyfikator "melt", symuluje on topienie się obiektu. Można zrobić to także za pomocą emitera cząsteczek PF Source, użyć reactor soft body. (Jeśli dobrze zrozumiałem, o co Ci chodzi :P) Pozdrawiam
Napisano 30 Maj 200717 l Cóż, melt już próbowałam... Ale z koli robi sie tylko placek a nie na tym mi zależy, bardziej jak kleks z tuszu... No to dobre porównanie :] A co do emitera cząstek to w ogóle nie wiem z czym to sie je... Nawet czytając tutoriale ze strony... Czarna magia xD
Napisano 30 Maj 200717 l Jeśli chodzi Ci o "kleksa" :D to możesz spróbować się pobawić pluginem Glu3D. Trial znajdziesz na stronce : http://3daliens.com/glu3D/index.htm Pozdrawiam:P
Napisano 31 Maj 200717 l Możesz też spróbować kombinacji Melt + jakiś particle system, trochę bawienia, ale można uzyskać ciekawy efekt.