Skocz do zawartości

maya nie importuje obj powyzej 2 mln poly


eXec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chce zimportowac obj z zbrusha - jest około 2,3 mln poly

 

sprzet c2d 4400 + 2 giga ramu + 7900gt

 

maya wiesza sie i nie daje znaku zycia - u kumpla xsi poradzilo sobie z tym bez problemu

 

 

btw - maya 8,5

 

co tu robic ?

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

przeinstalowałem system - potem maya - do tego zbrush - odinstalowałem visual c++ - dalej była lipa - odinstalowałem zbrusha - dalej kicha

 

instalacja visuala ze stronki - lipa

instalacja zbrusha i CUD

 

najpierw łyknął 2,1 mln potem 3,6mln - ciesze sie ale najgorsze nie wiem co sie stalo ze zaczal pracowac poprawnie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia na exporcie/imporcie tego programu wiem że kiepsko wypda przy konkurencji i lubi robić błendy.

 

spróbuj zaistalować inny importer *.obj???

 

a bawiłeś się opcjami importu???

 

u mnie to sie sprawdziło, ale w innej kwesti to może przejdzie u ciebie...

 

czasami pomógł odczyt w Milkshape i ponowny export do *.obj, tylko nie jestem pewny czy Milk nie ma ograniczenia poly.(program z free przez 30 dni)

 

możliwy konflikt wersji programów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności