Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam !

 

Mam pytanie:

 

Jak najprosciej zrobić teren po ktorym poruszalby sie pojazd, a ktory mialby być na kształt walca.

 

Ja mysle aby zrobić prosty walec, nalozyc na niego modyfikator shell i wtedy moge na 'podloge' nalozyc jakas teksture nawierzchni, na sciany wewnetrzne jakias teksture krajobrazu a na 'sufit' teksture nieba.

 

Czy takie rozwiazanie jest dobre czy mozna znacie jakies lepsze ?

 

zaznaczam teren ma byc w kształcie walca (takie zalecenie odgorne). chodzi tylko o to zeby bo czyms tam pojazd mogl jezdzic.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

shell bym sobie darowała bo po co,

zamiast tego na walec dać normal modifier (żeby odwrócić ścianki do środka)

Napisano
  • Autor

Dzięki za rade Aniu.

 

A znacie moze jakis dobry serwis z teksturami ktore moga mi sie przydac do nalozenia na ten walec.

(przez google tez poszukam ;) )

 

Konkretnie chodzi mi o teksture

- asfalt

- na sciany to cos ala plac manewrowy lub jakis teren budowy - cos co pasowaloby do maszyny budowlanej

- a 'sufit' to jakies tam niebo

Napisano
  • Autor

a i jeszcze takie pytanko:

 

czy kazda jedna textrure krajobrazu moge nalozyc na sciany tego walca, czy musze szukac jakies panoramicznej tekstury ?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności