Garfie Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 Witam ! Mam pytanie: Jak najprosciej zrobić teren po ktorym poruszalby sie pojazd, a ktory mialby być na kształt walca. Ja mysle aby zrobić prosty walec, nalozyc na niego modyfikator shell i wtedy moge na 'podloge' nalozyc jakas teksture nawierzchni, na sciany wewnetrzne jakias teksture krajobrazu a na 'sufit' teksture nieba. Czy takie rozwiazanie jest dobre czy mozna znacie jakies lepsze ? zaznaczam teren ma byc w kształcie walca (takie zalecenie odgorne). chodzi tylko o to zeby bo czyms tam pojazd mogl jezdzic.
Ania Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 shell bym sobie darowała bo po co, zamiast tego na walec dać normal modifier (żeby odwrócić ścianki do środka)
Garfie Napisano 5 Czerwiec 2007 Autor Napisano 5 Czerwiec 2007 Dzięki za rade Aniu. A znacie moze jakis dobry serwis z teksturami ktore moga mi sie przydac do nalozenia na ten walec. (przez google tez poszukam ;) ) Konkretnie chodzi mi o teksture - asfalt - na sciany to cos ala plac manewrowy lub jakis teren budowy - cos co pasowaloby do maszyny budowlanej - a 'sufit' to jakies tam niebo
Levus Napisano 5 Czerwiec 2007 Napisano 5 Czerwiec 2007 http://www.mayang.com/textures/ licencja free, hi-res, do 10 dziennie mozna sciagac chyba ze IP sobie zmienisz... Pozatem jest gdzieś wątek na forum z linkami do texów. Pozdro! 1
Garfie Napisano 5 Czerwiec 2007 Autor Napisano 5 Czerwiec 2007 a i jeszcze takie pytanko: czy kazda jedna textrure krajobrazu moge nalozyc na sciany tego walca, czy musze szukac jakies panoramicznej tekstury ?
Rekomendowane odpowiedzi