Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam prawdziwe wymiary przedmiotu,chcę stworzyć go o dokładnie takich parametrach z dokładnością do mm a nie skalując proporcje na oko...gdzie mogę to ustawiać?

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mój błąd...zaczynam w maya,zbrush i modo,ale najbardziej zależy mi na rozwiązaniu w maya.jakieś pomysły?

Napisano

Ustaw sobie grida na 1mm, włącz snapowanie do grida i przesuwaj vertexy...

Możesz sobie utworzyć obiekt Create -> Measure -> Distance Tool, który będzie pokazywał wymiary.

Ewentualnie, znając aktualne wymiery obiektu, możesz go przeskalować dokładnie o taką wartość, by otrzymać obiekt o rządanych wymiarach.

 

Po porostu, skala to nic innego jak:

k=w/a, gdzie k to skala, w to wymiary, które chcesz otrzymać, a a to początkowe wymiary obiektu.

Napisano

W Modo masz takie dwa narzędzia w zakładce View -Ruler Tool i Protractor Tool

Skalę ustawiasz w Preference -zakładka Accuracy

Napisano

Temat już troche stary ale też mam podobne pytanie więc nie chciałbym zakładać nowego wątku i zaśmiecać, albowiem: w jaki (dokładny) sposób przesówać vertexy, edge itd... bo jeżeli biorę narzędzie move i we viewporcie sobie przesówam to robię to ale bez dokładności do jednego milimetra ... wszystko wychodzi więc "prawie dokładnie".

 

soft: max 8

Napisano

ale jak tak robie to otwiera się okienko, a tam wartości są już podane i muszę do nich dodawać co jest dosyć nie wygodne, wolałbym rozwiązanie w ktrym tylko podaje 1cm albo 1m i o dokładnie tyle mi się przesówa ....

Napisano

jak wróce do domu to sprawdze :D ale już mi sie wydaje że to zadziała :D tak jak bym chciał :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności