marq Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 cze. chodzi mi o animacje 2d w której animowany obiekt (w moim wypadku kropka) będzie zostawiała długi ślad za sobą. Chciałem to zrobić w 3d ale samo MOTION BLUR mnie nie zadowala a poza tym strasznie dlugo się będzie obliczać jeśli chciałbym to jakoś ładnie zrobić. Proszę o jakiś pomysł. nie wiem jak się zabrać za to.
Gomez Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 Moze czasteczki - Particle Flow da rade. tutoriale do PF http://www.particlefx.com/education/PFlow/ http://www.allanmckay.com/ 1
piotrek Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 W 3D możesz do obiektu podpiąć emiter cząsteczek, wyłączyć oddziaływanie na nie jakichkolwiek sił i ustawić odpowiedni czas zanikania (jeśli po pewnym czasie ślad ma znikać).
marq Napisano 8 Czerwiec 2007 Autor Napisano 8 Czerwiec 2007 No tak... ale rendering będzie dlugo trwał. A to ma być taki mały obiekt 2d do filmu. Dla tego musi być jakiś inny sposób do zrobienia takigo myku.
mathix Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 W postprodukcji zrób. W Fusion można ładnie, jest node Trail, nie wiem jak w sofcie, którego używasz. Ewentualnie możesz wyrenderować maski i wyemitować particle 2d.
DaveBorck Napisano 8 Czerwiec 2007 Napisano 8 Czerwiec 2007 W after effects jest filtr "time echo" czy jakoś tak, który robi właśnie taką poświatę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się