Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

cze. chodzi mi o animacje 2d w której animowany obiekt (w moim wypadku kropka) będzie zostawiała długi ślad za sobą. Chciałem to zrobić w 3d ale samo MOTION BLUR mnie nie zadowala a poza tym strasznie dlugo się będzie obliczać jeśli chciałbym to jakoś ładnie zrobić.

 

Proszę o jakiś pomysł. nie wiem jak się zabrać za to.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W 3D możesz do obiektu podpiąć emiter cząsteczek, wyłączyć oddziaływanie na nie jakichkolwiek sił i ustawić odpowiedni czas zanikania (jeśli po pewnym czasie ślad ma znikać).

Napisano

No tak... ale rendering będzie dlugo trwał. A to ma być taki mały obiekt 2d do filmu. Dla tego musi być jakiś inny sposób do zrobienia takigo myku.

Napisano

W postprodukcji zrób. W Fusion można ładnie, jest node Trail, nie wiem jak w sofcie, którego używasz. Ewentualnie możesz wyrenderować maski i wyemitować particle 2d.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności