Napisano 8 Czerwiec 200717 l cze. chodzi mi o animacje 2d w której animowany obiekt (w moim wypadku kropka) będzie zostawiała długi ślad za sobą. Chciałem to zrobić w 3d ale samo MOTION BLUR mnie nie zadowala a poza tym strasznie dlugo się będzie obliczać jeśli chciałbym to jakoś ładnie zrobić. Proszę o jakiś pomysł. nie wiem jak się zabrać za to.
Napisano 8 Czerwiec 200717 l Moze czasteczki - Particle Flow da rade. tutoriale do PF http://www.particlefx.com/education/PFlow/ http://www.allanmckay.com/
Napisano 8 Czerwiec 200717 l W 3D możesz do obiektu podpiąć emiter cząsteczek, wyłączyć oddziaływanie na nie jakichkolwiek sił i ustawić odpowiedni czas zanikania (jeśli po pewnym czasie ślad ma znikać).
Napisano 8 Czerwiec 200717 l Autor No tak... ale rendering będzie dlugo trwał. A to ma być taki mały obiekt 2d do filmu. Dla tego musi być jakiś inny sposób do zrobienia takigo myku.
Napisano 8 Czerwiec 200717 l W postprodukcji zrób. W Fusion można ładnie, jest node Trail, nie wiem jak w sofcie, którego używasz. Ewentualnie możesz wyrenderować maski i wyemitować particle 2d.
Napisano 8 Czerwiec 200717 l W after effects jest filtr "time echo" czy jakoś tak, który robi właśnie taką poświatę
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto