Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

cze. chodzi mi o animacje 2d w której animowany obiekt (w moim wypadku kropka) będzie zostawiała długi ślad za sobą. Chciałem to zrobić w 3d ale samo MOTION BLUR mnie nie zadowala a poza tym strasznie dlugo się będzie obliczać jeśli chciałbym to jakoś ładnie zrobić.

 

Proszę o jakiś pomysł. nie wiem jak się zabrać za to.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 931
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W 3D możesz do obiektu podpiąć emiter cząsteczek, wyłączyć oddziaływanie na nie jakichkolwiek sił i ustawić odpowiedni czas zanikania (jeśli po pewnym czasie ślad ma znikać).

Napisano
  • Autor

No tak... ale rendering będzie dlugo trwał. A to ma być taki mały obiekt 2d do filmu. Dla tego musi być jakiś inny sposób do zrobienia takigo myku.

Napisano

W postprodukcji zrób. W Fusion można ładnie, jest node Trail, nie wiem jak w sofcie, którego używasz. Ewentualnie możesz wyrenderować maski i wyemitować particle 2d.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności