Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No właśnie to zawsze jest mankament moich prac robie jakąś animacje dopasowuje wszystko ustawiam przestawiam a to cały czas wygląda bez sensu modele ruszają się jednostajnie często niezależnie wobec siebie a synchronizacja wszystkich elementow moze zajac pare godzin i tak w koncu okazuje sie ze na poczatku jeden z nich zostal zle ustawiony i reszta jest do kitu. Niewiem może takie tematy były już poruszane ale chciałbym usłyszeć kilka rad jak uniknąć takich błędów itp itd

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 951
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie bardzo wiem o co chodzi, ale sposób interpolacji pomiędzy klatkami można ustawić w GraphEditorze, CurveEditorze czy ChannelEditorze - nazwa zależy od oprogramowania.

 

Za pomocą tych narzędzi możesz ustawić, czy obiekt przykładowo porusza się ruchem przyspieszonym, opóźnieonym i mnóstwo innych.

Napisano
  • Autor

to dam konkretny przykład mam statek kosmiczny latający między asteroidami (znany motyw z kilku tutoriali) za pomocą line'a stworzyłem tor lotu i przypisałem go do statku. Teraz chce żeby statek ostro zawracał na łukach i przyspieszał oraz zwalniał tym czasem on ciągle leci z tą samą prędkością a zwrot na łukach można jakościowo porównać do tych z power rangers. Możliwe że curve editor jest w stanie to naprawić ale watpie czy bedzie to tak realistycznie jak bym chciał i szukanie dobrej konfiguracji zajmie lata

Napisano

No cóż, nauka animacji zajmuje lata. A za super fajoskie efekty w Armagedonie nie jest odpowiedzialna jedna osoba a całe ich sztaby i na końcowy efekt wpływa jeszcze cała mas innych czynników jak ruch kamery, motion blur, tysiące partikli i masa innych efektów dodawanych podczas kompozytingu.

Ruch Twojego statku najlepiej dopracować w curve editorze i basta, do jakiejkolwiek animacji bardziej skomplikowanej niż ruch boxa do prezentacji Pana Zenka z firmy X będziesz sie musiał w niego zagłębić i tam jest skarb Twojej niewiedzy pogrzebany.

Zatem do roboty

Napisano
  • Autor

No to mnie napał z deczka załapał hehe dzieks. Szkoda tylko że tak mało tutoriali do animacji jest ciagle tylko modeling modeling a co mi po wypasionym modelu jak niepotrafie go ozywic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności