Jorax Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 No właśnie to zawsze jest mankament moich prac robie jakąś animacje dopasowuje wszystko ustawiam przestawiam a to cały czas wygląda bez sensu modele ruszają się jednostajnie często niezależnie wobec siebie a synchronizacja wszystkich elementow moze zajac pare godzin i tak w koncu okazuje sie ze na poczatku jeden z nich zostal zle ustawiony i reszta jest do kitu. Niewiem może takie tematy były już poruszane ale chciałbym usłyszeć kilka rad jak uniknąć takich błędów itp itd
piotrek Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 Nie bardzo wiem o co chodzi, ale sposób interpolacji pomiędzy klatkami można ustawić w GraphEditorze, CurveEditorze czy ChannelEditorze - nazwa zależy od oprogramowania. Za pomocą tych narzędzi możesz ustawić, czy obiekt przykładowo porusza się ruchem przyspieszonym, opóźnieonym i mnóstwo innych.
Jorax Napisano 14 Czerwiec 2007 Autor Napisano 14 Czerwiec 2007 to dam konkretny przykład mam statek kosmiczny latający między asteroidami (znany motyw z kilku tutoriali) za pomocą line'a stworzyłem tor lotu i przypisałem go do statku. Teraz chce żeby statek ostro zawracał na łukach i przyspieszał oraz zwalniał tym czasem on ciągle leci z tą samą prędkością a zwrot na łukach można jakościowo porównać do tych z power rangers. Możliwe że curve editor jest w stanie to naprawić ale watpie czy bedzie to tak realistycznie jak bym chciał i szukanie dobrej konfiguracji zajmie lata
DaveBorck Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 No cóż, nauka animacji zajmuje lata. A za super fajoskie efekty w Armagedonie nie jest odpowiedzialna jedna osoba a całe ich sztaby i na końcowy efekt wpływa jeszcze cała mas innych czynników jak ruch kamery, motion blur, tysiące partikli i masa innych efektów dodawanych podczas kompozytingu. Ruch Twojego statku najlepiej dopracować w curve editorze i basta, do jakiejkolwiek animacji bardziej skomplikowanej niż ruch boxa do prezentacji Pana Zenka z firmy X będziesz sie musiał w niego zagłębić i tam jest skarb Twojej niewiedzy pogrzebany. Zatem do roboty
Jorax Napisano 15 Czerwiec 2007 Autor Napisano 15 Czerwiec 2007 No to mnie napał z deczka załapał hehe dzieks. Szkoda tylko że tak mało tutoriali do animacji jest ciagle tylko modeling modeling a co mi po wypasionym modelu jak niepotrafie go ozywic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się