Gość Kubeux Napisano 18 Czerwiec 2007 Napisano 18 Czerwiec 2007 Hej...mam taki problem, że jeżeli zrobię animację obiektu, to jak upuszcze na ten obiekt np. Plane z efektem Cloth to przenika przez niego tak, jakby go niebyło. Tak samo jest z SoftBody. Pomużcie.
pim_pon Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 U mnie dzieje się tak podobnie. Pomimo przejrzenia mnóstwa tutków i bardzo dokładnym sprawdzeniu ustawień nie wiem dlaczego tak się dzieje. Najczęściej plane z mod cloth opadając na boxa zatrzymuje się na jednym punkcie lub małej płaszczyźnie, a przez pozostałą część boxa przenika:( Proszę o pomoc Pozdrawiam
Levus Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Ponieważ animowany obiekt też musi być potraktowany modyfikatorem cloth jako collision object (albo coś w tym stylu)..
Leru Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Zwiększcie ilość podziałów zarówno w boxie jak i planie. Solver clotha nie ma po prostu na czym pracować i dlatego się gubi. Pokażcie natępnym razem jakieś screeny z widoku bo czasem to dużo pomaga :) pozdrawiam
kamil.ochel Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 daj temu czemus na co ma spadac ten ciuch jezeli kozystasz z havoka reactora to daj go do kolekcji rigid body a jak sam modyfikator cloth to dodaj ten obiekt do symulacji (daj mu modyfikator) i w ustawianiach zachowania materialu wybiez opcje collision object. pzdr :)
pim_pon Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Więc może po kolei: Colission object mam już ustawione :D Za radą Leru zwiększyłem ilość podziałów na boxie i plane, ale niestety pojawił się nowy problem i zupełnie nei wiem jak temu zardzić :( Rogi wystają z poza "materiału" Załączam Screena: Dodam, że Depth i Offset w Colission object mam ustawione na 3, zwiększenie tej liczby spowoduje nienaturalny wygląd. Jeśli to ma znaczenie to self collision na 1
Bacry Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 zwiększ ilość podziałów materiału. Po drugie upewnij się że masz realne wymiary obiektów.
Tomek Kosiorek Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 możesz zwiększyć odstęp i sztywność
pim_pon Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Zwiększenie podziału obiektu do 50X50 pomogło, to jednak spowodowało znaczne spowolnienie symulacji. Dziękuje za pomoc! :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się