Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej...mam taki problem, że jeżeli zrobię animację obiektu, to jak upuszcze na ten obiekt np. Plane z efektem Cloth to przenika przez niego tak, jakby go niebyło. Tak samo jest z SoftBody.

Pomużcie.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

U mnie dzieje się tak podobnie.

Pomimo przejrzenia mnóstwa tutków i bardzo dokładnym sprawdzeniu ustawień nie wiem dlaczego tak się dzieje.

Najczęściej plane z mod cloth opadając na boxa zatrzymuje się na jednym punkcie lub małej płaszczyźnie, a przez pozostałą część boxa przenika:(

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Napisano

Ponieważ animowany obiekt też musi być potraktowany modyfikatorem cloth jako collision object (albo coś w tym stylu)..

Napisano

Zwiększcie ilość podziałów zarówno w boxie jak i planie. Solver clotha nie ma po prostu na czym pracować i dlatego się gubi.

 

Pokażcie natępnym razem jakieś screeny z widoku bo czasem to dużo pomaga :)

 

pozdrawiam

Napisano

daj temu czemus na co ma spadac ten ciuch jezeli kozystasz z havoka reactora to daj go do kolekcji rigid body a jak sam modyfikator cloth to dodaj ten obiekt do symulacji (daj mu modyfikator) i w ustawianiach zachowania materialu wybiez opcje collision object.

 

 

pzdr :)

Napisano

Więc może po kolei:

Colission object mam już ustawione :D

Za radą Leru zwiększyłem ilość podziałów na boxie i plane, ale niestety pojawił się nowy problem i zupełnie nei wiem jak temu zardzić :(

Rogi wystają z poza "materiału"

Załączam Screena:

clothqa6.jpg

Dodam, że Depth i Offset w Colission object mam ustawione na 3, zwiększenie tej liczby spowoduje nienaturalny wygląd.

Jeśli to ma znaczenie to self collision na 1

Napisano

Zwiększenie podziału obiektu do 50X50 pomogło, to jednak spowodowało znaczne spowolnienie symulacji.

Dziękuje za pomoc! :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.