Napisano 18 Czerwiec 200717 l Hej...mam taki problem, że jeżeli zrobię animację obiektu, to jak upuszcze na ten obiekt np. Plane z efektem Cloth to przenika przez niego tak, jakby go niebyło. Tak samo jest z SoftBody. Pomużcie.
Napisano 23 Listopad 200816 l U mnie dzieje się tak podobnie. Pomimo przejrzenia mnóstwa tutków i bardzo dokładnym sprawdzeniu ustawień nie wiem dlaczego tak się dzieje. Najczęściej plane z mod cloth opadając na boxa zatrzymuje się na jednym punkcie lub małej płaszczyźnie, a przez pozostałą część boxa przenika:( Proszę o pomoc Pozdrawiam
Napisano 23 Listopad 200816 l Ponieważ animowany obiekt też musi być potraktowany modyfikatorem cloth jako collision object (albo coś w tym stylu)..
Napisano 23 Listopad 200816 l Zwiększcie ilość podziałów zarówno w boxie jak i planie. Solver clotha nie ma po prostu na czym pracować i dlatego się gubi. Pokażcie natępnym razem jakieś screeny z widoku bo czasem to dużo pomaga :) pozdrawiam
Napisano 24 Listopad 200816 l daj temu czemus na co ma spadac ten ciuch jezeli kozystasz z havoka reactora to daj go do kolekcji rigid body a jak sam modyfikator cloth to dodaj ten obiekt do symulacji (daj mu modyfikator) i w ustawianiach zachowania materialu wybiez opcje collision object. pzdr :)
Napisano 24 Listopad 200816 l Więc może po kolei: Colission object mam już ustawione :D Za radą Leru zwiększyłem ilość podziałów na boxie i plane, ale niestety pojawił się nowy problem i zupełnie nei wiem jak temu zardzić :( Rogi wystają z poza "materiału" Załączam Screena: Dodam, że Depth i Offset w Colission object mam ustawione na 3, zwiększenie tej liczby spowoduje nienaturalny wygląd. Jeśli to ma znaczenie to self collision na 1
Napisano 25 Listopad 200816 l zwiększ ilość podziałów materiału. Po drugie upewnij się że masz realne wymiary obiektów.
Napisano 27 Listopad 200816 l Zwiększenie podziału obiektu do 50X50 pomogło, to jednak spowodowało znaczne spowolnienie symulacji. Dziękuje za pomoc! :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto