Muminek Napisano 18 Czerwiec 2007 Napisano 18 Czerwiec 2007 Witam . Na gotowej już bryle pojawiły mi się jakieś śmiecie. Są związane z małymi płaszczyznami zamykającymi bryłę. Tych śmieci nie da się zaznaczyć nie zostają podświetlone , nie ma żadnego logicznego wytłumaczenia jak mogły się robić. Po usunięciu płaszczyzny znikają. Nie potrafię tego naprawić . Jest jakaś funkcja w Rihno która mogłaby to poprawić ?
Bzyku Napisano 18 Czerwiec 2007 Napisano 18 Czerwiec 2007 wejdz w analize powierzchni komenda "emap" i zobacz co sie dzieje podczas istawiania mesha i powinno byc wszystko jasne
Muminek Napisano 18 Czerwiec 2007 Autor Napisano 18 Czerwiec 2007 Nie wiem w jaki sposób miało by to pomóc. Eh.. poprawiłem to dosyć siermiężnie. Tak z ciekawości da się jakoś sprawdzic czy w bryle nie ma dziur(jest otwarta) ?I w którym miejscu jest ta dziura. Zwykle jak wszystko o mam komunikat XXX surfaces or polysurfaces joined into one closed polysurface. Ale często mam XXX surfaces or polysurfaces joined into one polysurface.
Bzyku Napisano 18 Czerwiec 2007 Napisano 18 Czerwiec 2007 wiesz poto wlasnei te narzedia sie nazywaja i sa w panelu analize by je uzywac i nimi sprawdzac wszystko co sie da i co potrzeba. a to jak sprawdzic czy jest otwarta czy zamknieta to sam napis "XXX surfaces or polysurfaces joined into one closed polysurface."- samo ten tekt oznacza ze zboro powierzchni po polaczeniu utworzyl bryle zamknietą. "XXX surfaces or polysurfaces joined into one polysurface."-oznacza ze utworzyl obiekt w bryle otwarta. a jak sprawdzic "show only naked edges" jesli jakas sie zaswieci to znaczy ze jest otwarta i tyle na temat. pewnei jakby sie pobawic wypornoscia to tez by wyskoczylo. ---edit-- wpadl mi jeszcze jeden pomysl jak sprawdzic co jest otwarte a co zamkniete. heh. select open polysurfaces lub select closed polysurfaces
zipper Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 "Nie wiem w jaki sposób miało by to pomóc. Eh.. poprawiłem to dosyć siermiężnie." Jedyne co moze powodowac taki efekt to bledy przy meshowaniu ... zmien ustawienia w mesh&units chocby o 0.01 i powinno byc ok ... tyle to ma wspolnego :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się