ThrudPL Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Witam. Może ktoś wie jak łatwo wymodelować wydmy na pustyni z unoszącym się rozgrzanym powietrzem. Może ktos choć zna jakis tutorial zachaczający o temat. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peterr Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 pustynia - w miare prosty model + dobre tekstury..a rozgrzane powietrze eh kombinuj:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ThrudPL Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Chodzi mi o taka pustynię. Prosze o wskazanie kierunku i z jakich metod powinienem korzystać (zaznaczam że jestem średnio zaawansowany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 ja robie plane'a, material raytraced opacity na 100 i bumpa jakiegos noisa czy smoke proceduralnego i to samo do refraction i działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ThrudPL Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 19 Czerwiec 2007 SoAd : próbowałem podobnego sposobu. Jest prosty i skuteczny ale niestety nie zadawalający. Obawiam sie że przyjdzie mi ręcznie dziergać wydmy. A co z rozgrzanym powietrzem. Ktoś zna jakiś sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3grosze Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 ThrudPL - w szopie się pobaw, nie ma sensu takiego czegoś robić w 3d; tak na szybko to: effects/ distort / glass i tam obadaj sobie suwaczki etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 możesz między kamerą a wydmami umieścić płytę z animowanym noisem, 100% przezroczystą + Ior większy niż 1, ewentualnie w niektórych miejscach lekko rozmyte, powinien wyjść taki efekt, detale sam sobie musisz wykombinować. w szopie ma sens tylko jak to nie jest animacja, ewentualnie w jakichś programach do postprodukcji coś takiego znajdziesz, nie wiem. a co do ręcznego modelowania wydm - jak się obawiasz modelowania, to może 3d nie jest odpowiednim zajęciem dla ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3grosze Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 "w szopie ma sens tylko jak to nie jest animacja, ewentualnie w jakichś programach do postprodukcji coś takiego znajdziesz, nie wiem." a(n)no, przy animacji to jakiś afterek c(z)y cuś na szybko: najlepiej przynajmniej dla mnie, na adjustment layer wrzucić np. efekt :turbulent displace i się bawić opcjami, wtedy możesz sobie zanimować raz: samą zmianę wartości tego efektu, przez co nie będzie zawsze w tym samym miejscu taki sam dwa: na każdą sekwencję pod warstwą adjustment, będzie ten efekt oddziaływał, przez co kiedy będzie się tam coś ruszało to hmm... będzie wyglądać fajnie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruzh3r Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Fractal flow nazwa pluginku btw. to 10 topic o tym samym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ThrudPL Napisano 20 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2007 Co od modelowania ręcznego - to nie przepadam za tym (wynika to z mojego lenistwa), po za tym sztuka jest zrobienie czegos przy jak najmniejszym wysiłku i przy okazji nauka czegos nowego. Po to chyba jest to forum zresztą. Fractal flow - to chyba rzeczywiście to. choć ja zawsze wolę wszystkie efekty uzyskać w maxie (bo Photoshopa znam tak sobie). Niestety plugin płatny (i to dość drogi ~85 $) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 20 Czerwiec 2007 Share Napisano 20 Czerwiec 2007 To połącz te 2 idee: przy okazji nauka czegos nowego Photoshopa znam tak sobie i naucz sie Szopa :) W dodatku bardzo ciekawa idea robienia 3d bez modelowania. A w zasadzie zrobienie takich wydm w poly to parenascie, gora paredziesiąt minut roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi