Skocz do zawartości

Model pustyni z rozgrzanym powietrzem


ThrudPL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

możesz między kamerą a wydmami umieścić płytę z animowanym noisem, 100% przezroczystą + Ior większy niż 1, ewentualnie w niektórych miejscach lekko rozmyte, powinien wyjść taki efekt, detale sam sobie musisz wykombinować.

 

w szopie ma sens tylko jak to nie jest animacja, ewentualnie w jakichś programach do postprodukcji coś takiego znajdziesz, nie wiem.

 

a co do ręcznego modelowania wydm - jak się obawiasz modelowania, to może 3d nie jest odpowiednim zajęciem dla ciebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"w szopie ma sens tylko jak to nie jest animacja, ewentualnie w jakichś programach do postprodukcji coś takiego znajdziesz, nie wiem."

 

a(n)no, przy animacji to jakiś afterek c(z)y cuś

na szybko: najlepiej przynajmniej dla mnie, na adjustment layer wrzucić np. efekt :turbulent displace i się bawić opcjami, wtedy możesz sobie zanimować raz:

samą zmianę wartości tego efektu, przez co nie będzie zawsze w tym samym miejscu taki sam

dwa: na każdą sekwencję pod warstwą adjustment, będzie ten efekt oddziaływał, przez co kiedy będzie się tam coś ruszało to hmm... będzie wyglądać fajnie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co od modelowania ręcznego - to nie przepadam za tym (wynika to z mojego lenistwa), po za tym sztuka jest zrobienie czegos przy jak najmniejszym wysiłku i przy okazji nauka czegos nowego. Po to chyba jest to forum zresztą.

 

Fractal flow - to chyba rzeczywiście to. choć ja zawsze wolę wszystkie efekty uzyskać w maxie (bo Photoshopa znam tak sobie). Niestety plugin płatny (i to dość drogi ~85 $)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To połącz te 2 idee:

przy okazji nauka czegos nowego

Photoshopa znam tak sobie

i naucz sie Szopa :)

 

W dodatku bardzo ciekawa idea robienia 3d bez modelowania. A w zasadzie zrobienie takich wydm w poly to parenascie, gora paredziesiąt minut roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności