Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam banalną scenę opartą o to: http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=123&unfold=exclusive

z tą różnicą że zamiast monet mam gwoździe: zrobione splajn + lathe -> convert do edit poly.

 

Zapuszczam symulację, gwoździe spadają i w momencie kontaktu z podłożem wystrzeliwują z nieopisaną prędkością dosłownie w kosmos i znikają z pola widzenia:/ czemu nie opadają naturalnie (myślałem że coś z ustawieniami ale boxy i inne prymitywy reagują normalnie) ? Gdy zapuszczam Create Animation otrzymuje w opisanym momencie taki komunikat:

 

RigidBody nail01 The Body Became unstable during simulation; transform from that time haven't been updated.

 

Co można z tym zrobić ?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Łatwiej by Ci było zrobić te gwoździe z cylindra i drugiego cylindra, tylko że z modyfikatorem "taper". Łączysz je i masz fajne gwoździe i żadnych błędów w animacji:)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności