a12 Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 Witam mam banalną scenę opartą o to: http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=123&unfold=exclusive z tą różnicą że zamiast monet mam gwoździe: zrobione splajn + lathe -> convert do edit poly. Zapuszczam symulację, gwoździe spadają i w momencie kontaktu z podłożem wystrzeliwują z nieopisaną prędkością dosłownie w kosmos i znikają z pola widzenia:/ czemu nie opadają naturalnie (myślałem że coś z ustawieniami ale boxy i inne prymitywy reagują normalnie) ? Gdy zapuszczam Create Animation otrzymuje w opisanym momencie taki komunikat: RigidBody nail01 The Body Became unstable during simulation; transform from that time haven't been updated. Co można z tym zrobić ?
Lis Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 sprawdź czy nie masz gdzieś podwójnych vertexów lub krawędzi.
Miłosz3ds Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Łatwiej by Ci było zrobić te gwoździe z cylindra i drugiego cylindra, tylko że z modyfikatorem "taper". Łączysz je i masz fajne gwoździe i żadnych błędów w animacji:) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się