Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Audi a6 '97 sedan


Gość BigBen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Zakładam ten temat abyście mi pomogli w rozwiązywaniu problemów.

Tak wiem że audi jest już wałkowane, ale wybrałem te auto nie tylko dla treningu, ale w najbliższej przyszłości zamierzam kupić taką furkę i się z nią pobawić w realu, zawsze lepiej jest widzieć efekt w 3d niż na kartce papieru.

Więc jak widzicie na obrazku nie potrafię sobie poradzić z takimi babolami, pojęcia nie mam jak je wyeliminować, ktoś kiedyś mówił aby zagęścić siatke msmooth, niestety takie coś nic nie daję bo wygląda tak samo jak po modify mesh smooth. No więc jakby komuś się chciało pokazać mi na obrazku jak poprowadizć linie, coś usunąć, byłbym naprawdę wdzięczny, a teraz zabieram się za resztę auta. pozdrawiam

4aaa2d5fc59718e6m.jpg0dffde287f192a79m.jpg

5e0c2b6672fc3f99m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Już wszystko jest, co do a8 to rocznik 99-2000 waha się między 40-50 tyś zł. A6 2000 jest już za jakieś 28tyś zł. Jeszcze zastanawiam się na Rover 75 '00, też piękna maszyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update. Nie mam pojęcia jak poprawić ten błąd na zderzaku, oglądałęm siateczki gdzie są podobne miejsca i profile i jest zrobione tak jak u mnie, ale w tamtych jest ok a u mnie nie. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

 

0a533be884108e46m.jpg

 

cfb3554303a870c8m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brakuje ci pionowego edge'a od tego vertexa na rogu:) ale czuje ze jak dodasz go normalnie to zderzak nie bedzie rowny. Sproboj zwelodowac te vertexy, na prawo od tego kancika, przylaczyc je do tych po lewej:) nie chce mi sie rysowac wiec tak chaotycznie ci napisalem tylko:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy o takim czymś mówisz ale nadal widać ten błąd na rogu.

 

dbd6c15157041896m.jpg

 

8a7da323fd162949m.jpg

 

Zobacz jeszcze na rancie o tablicy rejestracyjnej, tu też coś takiego się robi, to chodzi o to miejsce ale chodzi głównie o sposób robienia profilów na takich okrągłych krawędziach. i właśnie nie wiem jak takie coś robić, np. na drzwiach gdzie jest rant takie coś nie wyskoczyło, więc nie wiem o co chodzi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Słuchajcie, teraz to poprostu zgłupiałem. Po dłuższych chwilach wyrywania sobie włosów postanowiłem zrobić audi a3 z tutoriala. Mówię, jak zrobię tak samo jak ten gościu to napewno takich błędów nie będzie, no i się pomyliłem. Zobaczcie, linie tak samo poukładane wszystko identycznie jak w tutorialu. Już nie wiem od czego to zależy, od wersji Maxa? Chodzi mi o ten rant pod lampami, u mnie po meshsmooth robi się takie zaokrąglenie a u niego jest to zaostrzone i takiego błędu on nie ma. Te dwa pierwsze to moje.

 

 

abde59e805a09c09m.jpg

 

3a4466ae7a951872m.jpg

 

c467e464e714c02cm.jpg

 

4a12f6459600bc09m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawiam tę siatkę już drugą godzinę i efektu brak.

 

bb94ac18d9e6b1e7m.jpg

 

Zobacz, z profilu to musi tak wyglądać bo przód jest właśnie pod taki łukiem. Nie wiem czy ja jestem ślepy, ale nie mam pojęcia co tu jeszcze poprawić. Widok top też chciałbyś zobaczyć? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności