Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam prosbe, zebyscie uswiadomili mi błędy anatomiczne tej Gołoty

w ZBruszaku właściwie siedze od 3 dni i ucze sie anatomi bazgroląc po kulkach.

Nie opanowałem narzędzi, psuje mi sie kilka rzeczy np. siatka (wystarczy włączyć podgląd na siate)

ale twardo ide do przodu. Jeśli jest jakiś potencjał w tym to dajcie kilka wskazówek.

Tego gościa robiłem z kulki, właściwie z głowy, zerkając czasami na galerię ZBrusha.

Wrzuciłem plik ZBrusha ( 4MB )

 

http://www.patart.com.pl/Golota2.rar

 

119811_0.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest nico karykaturalny ale generalnie ok

zrob mu oczka jako subtoolsy uszy jakies szkicowe, czache moze nieco wyzsza mimo wszystko :) ,kawalek szyi, kaciki ust bardziej zaglebione

jak to wszystko dodasz to trzeba bedzie troche powygladzac i doprecyzowac (np linie ust powinna miec bardziej regularny ksztalt)

a siatka sie nie przejmuj, jak skonczysz zrobisz retopologie jak bedize potrzeba

Napisano

Moim skromnym zdaniem to, nos za wielki, wyglada jak u Shreka, broda za wielka, kości jarzmowe za duże, gałąź żuchwy (ta pod uchem) za bardzo wystaje. Takie moje zdanie, ale lepiej niech się wypowie ktoś kto siedzi w anatomii. Pozdrawiam

Napisano

a mnie sie bardzo podoba. Jak napisal Łukasz 'jest karykaturalny' i wydaje mi sie ze powinienes przy tym pozostac. Bo po pierwsze przerabiac to na 'niekarykaturalny' to jakby zaczynac od nowa a po drugie karykatura jest jak najbardziej w cenie :))

zostaw wielki nochal i szeroka szczene...sa super.... (no wygladzanie i detale jasna sprawa)...

a zeby jeszcze podkrecic efekt tej 'karykaturnosci' to mozna zwezic tyl szczeny i czachy.... do tego wielkie oczyska (moze nawet nieproporcjonalne) i bedzie z niego niezly twardziel :))

ale co ja tam sie znam.....

pozdro

Napisano

dzięki Panowie, myślałem, że będzie gorzej... chociaż może jeszcze będzie ;)

Faktycznie wszystko ma za wielkie, jak tak człowiek bez opamiętania usiądzie i rzeźbi bez podkładu to wychodzą takie cudaki, ale co tam, widziałem jak kol. Nielot zaczynał, a jak fajnie skończył - Ja tez tak chce ;P

Tego już raczej nie będę kończył, wskocze na galerie ZBrusha i znowu coś spróbuje wymodzić, tak, żeby uchwycić podobieństwo. Nie wiem czy to dobra metoda, ale będę się starał na coś zerkać i odtwarzać w miarę identycznie. Prawdopodobnie w Mayce będę robił baze i wrzucał do ZBrusha, ale na razie kulka w ręke i do roboty, anatomia czeka :D

Napisano

od nosa w dół jakoś jeszcze dzieciaczek, w góre natomist...o zgrozo...zostaw go tak i zrób z tego jakiegoś postnuklearnego wyrzutka...powaznie mówie :D

Napisano

robiłem z bańki to może faktycznie nie wyszło; gdybym miał podkład pewnie proporcje zachowałbym jako takie. Ale wiesz, z podkładem to każdy gupi zrobi :-)

Zobaczymy co inni powiedzą.

 

Może ten będzie miał lepszy łep, a poza tym,jeżeli nie uchwyciłem podobieństwa to nie ma sensu nad nim płakać tylko robić następnego.

http://www.patart.com.pl/dzieciaczek2.rar

Napisano

Na czubku nosa i w okolicy ust siatka jest już za bardzo rozciągnięta w stosunku do reszty twarzy to chyba wada modelowania z kuli proponuję Ci zrobić bazę np. w maxie i na niej sculptować.

Napisano
Ale wiesz, z podkładem to każdy gupi zrobi :-)[/url]

 

No to do dzieła a nie gawędzisz :).

 

A co do modeli to na razie takie podeformowane nie wiadomo co, pomęcz to dłużej przed umieszczeniem na forum, no i może jednak pokuś się o rendery czy chociaż screen shoty....

Napisano

no wiem, wiem że nie wiadomo co, ale ciesze się, że chociaż człowieka przypomina :-). Masz racje Gotham, następnym razem wrzuce coś lepiej uformowanego, tylko nie wiem kiedy będzie ten następny raz, bo teraz musze zapanować nad orkiestrą dentom ;P

Napisano

Nosek wyszedl Ci prawie dobrze;)

 

Podklady nie sa niczym zlym, nie swiruj ;) Tym bardziej, ze ewidentnie masz problem z anatomia i lapaniem proporcji.

 

Wiesz, z glowy to leca mistrzowie, ktorzy maja wszsytko w malym palcu (wbrew pozorom nie w glowie) i zrobili milion takich modeli. Np. tacy jak ja i Gotham ;>

 

Muahahaha ;)

JK, MSPANC

Napisano

Wiesz, z glowy to leca mistrzowie, ktorzy maja wszsytko w malym palcu (wbrew pozorom nie w glowie) i zrobili milion takich modeli. Np. tacy jak ja i Gotham ;>

 

Owszem, owszem, mistrzowie POS'ów :>.

Napisano
Wiesz, z glowy to leca mistrzowie, ktorzy maja wszsytko w malym palcu (wbrew pozorom nie w glowie) i zrobili milion takich modeli. Np. tacy jak ja i Gotham ;>

 

to mnie podsumował ;) no i mam problem z głowy ;P

Napisano

Reanimator jeszcze paru na forum mistrzow by sie znalazlo wiec wiesz.... niezapominaj o innych ;) a tak po za tym to wrzucajcie wiecej modeli bo nie ma od kogo sie uczyc :(

ps. co wy w tych sculptach widzicie ;) maja dwie zalety szbykosc modelowania i detal, ale za to zadnej przyjemnosci........

Napisano

co ja myśle to może mało istotne, ale taka metoda pozwala bardzo szybko nauczyć się panowania nad mięśniem, kształtem i wyczuciem estetycznym ;) Chociaż mnie osobiście daleko do tego to jednak siedzenie i przesuwanie vertexów nie daje takiego komfortu i swobody, a przede wszystkim nie pozwala w tak łatwy i szybki sposób - zaledwie jednym ruchem - zapędzić wyobraźnie na nieznane wody ;)

Swego czasu uczyłem się topologii, podkładałem obrazki z 3d.sk jednak marnie mi to szło i prawde mówiąc niewiele w życiu zrobiłem (zaledwie kilka modeli). ZBrush daje większą radochę modelowania, kreowania a przede wszystkim pozwala wspaniale się bawić. Tylko trzeba trenować, niestety, a ja dużo gadam tylko ;P

Poza tym robienie w kółko tych samych twarzy, niepodobnych zupełnie do nikogo, ale z ładną siateczką to nie jest to co chciałbym robić. Ja wole pacnąć kulke w Bruszaku i uruchomić wyobraźnię, np. zrobić wielbłąda, a następnie żabe... nie ważne czy podobna, ważne żeby kreatywna była hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności