wizz Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Witam , mam takie pytanie czy musze mieć normalne mapowanie modelu wykonane np w Mayce czy np wystarczy takie coś jak automatic UV tiles dostepne w zbrushu, kiedys próbowałem tejże opcji i exportowałem displacementa no i poniekąd działało. Problem z tym że tradycyjne mapowanie czasem ciężko zrobić. Więc które lepsze a może są jeszcze jakies inne tricki? Z góry thx za odpowiedzi :D
Levus Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 AUVTiles i GUVTiles możesz używać z powodzeniem, z tym że czasem ciężko na tych automatycznych uv-kach malować texturę ręcznie, jeśli natomiast malujesz w zbrushu na modelu, to proszę bardzo, to dość szybkie rozwiązanie.. AUVTiles ma wadę, jeśli robisz na niej normal, to, hm, może być widać duża ilość szwów, właściwie co polygon:p Preferuję mapowanie ręczne, jakąkolwiek metodą, ale ręczne.
mathix Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Jak używasz mapowania zbrushowego to pamiętaj żeby wyłączyć filtrowanie w node'zie File w Mayi.
Levus Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Jak używasz mapowania zbrushowego to pamiętaj żeby wyłączyć filtrowanie w node'zie File w Mayi. Możesz rozjaśnić trochę to zdanie? Ja w maxie robię więc mi się przyda teoretycznie może... co to daje?
mathix Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 No to jest coś takiego jak growy Mip Maping. Po wyłączeniu unika się szwów na modelu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się