Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zrobiłem prostą animacje kostki w Maya (ver7). obrót o 360 stopni do przodu i wyexportowałem do formatu .X

 

klatki od 1 do 90 na 24

 

w Mayce animacja jest ok.

 

w formacie .X obraca sie kostka do przodu ale razem z podłożem...

 

pytanie brzmi...

jak mam rozwiązać ten problem???

tak aby kostka obracała się po podłożu, a nie razem z nim po exporcie...

 

 

bez podłoża obraca się dobrze.

 

tutaj screeny:

 

thumb_467d7cd245d26089193090.jpg

thumb_467d7cd2654fc640053435.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
może add key move-r x,z 0 plane ?

 

 

niestety, nie działa... :(

 

może ma ktoś jakiś link do tutka?

Napisano
  • Autor

dobra, to zapytam inaczej... czy ktoś używał exportu do foramtu X i z jakim skutkiem???

Napisano

exportowlem z maya 8 modele statyczne za pomoca 3D3 bez zadnych problemow co do animacji to nie mialem takiej potrzeby.

Napisano
  • Autor
ma ktos moze exporter dla maya 8.5 do .x? Za cholere nic nie moge znalezc :( mam tylko do 8 i starszych

 

 

proponuje konwertować do *.obj z *.mtl, pózniej import blenderem i do formatu *.X

 

blender nie ma problemu z modelami, natomiast do animacji trzeba poprawić plugin...

Napisano
  • Autor

jeśli będziesz miał problem z exportem w blenderze do formatu .X to jeden z użytkowników zrobił poprawkę używając pythona dla wersji 2.42.

 

 

Z exportami to jeden wielki zamot jest, nie ma standardów, porównać to można do sytuacji z kodekami...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności