floo Napisano 23 Czerwiec 2007 Share Napisano 23 Czerwiec 2007 Zrobiłem prostą animacje kostki w Maya (ver7). obrót o 360 stopni do przodu i wyexportowałem do formatu .X klatki od 1 do 90 na 24 w Mayce animacja jest ok. w formacie .X obraca sie kostka do przodu ale razem z podłożem... pytanie brzmi... jak mam rozwiązać ten problem??? tak aby kostka obracała się po podłożu, a nie razem z nim po exporcie... bez podłoża obraca się dobrze. tutaj screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 23 Czerwiec 2007 Share Napisano 23 Czerwiec 2007 export selected? :P co to format .X ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 23 Czerwiec 2007 Share Napisano 23 Czerwiec 2007 może add key move-r x,z 0 plane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 23 Czerwiec 2007 Share Napisano 23 Czerwiec 2007 co to format .X ? Nie wiesz? Nazwa mówi sama za siebie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 23 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 23 Czerwiec 2007 może add key move-r x,z 0 plane ? niestety, nie działa... :( może ma ktoś jakiś link do tutka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
happy-angel Napisano 24 Czerwiec 2007 Share Napisano 24 Czerwiec 2007 ma ktos moze exporter dla maya 8.5 do .x? Za cholere nic nie moge znalezc :( mam tylko do 8 i starszych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 25 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2007 dobra, to zapytam inaczej... czy ktoś używał exportu do foramtu X i z jakim skutkiem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
happy-angel Napisano 26 Czerwiec 2007 Share Napisano 26 Czerwiec 2007 exportowlem z maya 8 modele statyczne za pomoca 3D3 bez zadnych problemow co do animacji to nie mialem takiej potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 26 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2007 ma ktos moze exporter dla maya 8.5 do .x? Za cholere nic nie moge znalezc :( mam tylko do 8 i starszych proponuje konwertować do *.obj z *.mtl, pózniej import blenderem i do formatu *.X blender nie ma problemu z modelami, natomiast do animacji trzeba poprawić plugin... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
happy-angel Napisano 26 Czerwiec 2007 Share Napisano 26 Czerwiec 2007 trzeba bedzie opracowac ta metode. Jak znajdziesz exporter dla 8.5 to daj znac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 27 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 27 Czerwiec 2007 jeśli będziesz miał problem z exportem w blenderze do formatu .X to jeden z użytkowników zrobił poprawkę używając pythona dla wersji 2.42. Z exportami to jeden wielki zamot jest, nie ma standardów, porównać to można do sytuacji z kodekami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się