Skocz do zawartości

Animacja kostki w formacie .X


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobiłem prostą animacje kostki w Maya (ver7). obrót o 360 stopni do przodu i wyexportowałem do formatu .X

 

klatki od 1 do 90 na 24

 

w Mayce animacja jest ok.

 

w formacie .X obraca sie kostka do przodu ale razem z podłożem...

 

pytanie brzmi...

jak mam rozwiązać ten problem???

tak aby kostka obracała się po podłożu, a nie razem z nim po exporcie...

 

 

bez podłoża obraca się dobrze.

 

tutaj screeny:

 

thumb_467d7cd245d26089193090.jpg

thumb_467d7cd2654fc640053435.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
ma ktos moze exporter dla maya 8.5 do .x? Za cholere nic nie moge znalezc :( mam tylko do 8 i starszych

 

 

proponuje konwertować do *.obj z *.mtl, pózniej import blenderem i do formatu *.X

 

blender nie ma problemu z modelami, natomiast do animacji trzeba poprawić plugin...

Napisano

jeśli będziesz miał problem z exportem w blenderze do formatu .X to jeden z użytkowników zrobił poprawkę używając pythona dla wersji 2.42.

 

 

Z exportami to jeden wielki zamot jest, nie ma standardów, porównać to można do sytuacji z kodekami...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności