floo Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 Zrobiłem prostą animacje kostki w Maya (ver7). obrót o 360 stopni do przodu i wyexportowałem do formatu .X klatki od 1 do 90 na 24 w Mayce animacja jest ok. w formacie .X obraca sie kostka do przodu ale razem z podłożem... pytanie brzmi... jak mam rozwiązać ten problem??? tak aby kostka obracała się po podłożu, a nie razem z nim po exporcie... bez podłoża obraca się dobrze. tutaj screeny:
piotrek Napisano 23 Czerwiec 2007 Napisano 23 Czerwiec 2007 co to format .X ? Nie wiesz? Nazwa mówi sama za siebie ;p
floo Napisano 23 Czerwiec 2007 Autor Napisano 23 Czerwiec 2007 może add key move-r x,z 0 plane ? niestety, nie działa... :( może ma ktoś jakiś link do tutka?
happy-angel Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 ma ktos moze exporter dla maya 8.5 do .x? Za cholere nic nie moge znalezc :( mam tylko do 8 i starszych
floo Napisano 25 Czerwiec 2007 Autor Napisano 25 Czerwiec 2007 dobra, to zapytam inaczej... czy ktoś używał exportu do foramtu X i z jakim skutkiem???
happy-angel Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 exportowlem z maya 8 modele statyczne za pomoca 3D3 bez zadnych problemow co do animacji to nie mialem takiej potrzeby.
floo Napisano 26 Czerwiec 2007 Autor Napisano 26 Czerwiec 2007 ma ktos moze exporter dla maya 8.5 do .x? Za cholere nic nie moge znalezc :( mam tylko do 8 i starszych proponuje konwertować do *.obj z *.mtl, pózniej import blenderem i do formatu *.X blender nie ma problemu z modelami, natomiast do animacji trzeba poprawić plugin...
happy-angel Napisano 26 Czerwiec 2007 Napisano 26 Czerwiec 2007 trzeba bedzie opracowac ta metode. Jak znajdziesz exporter dla 8.5 to daj znac :)
floo Napisano 27 Czerwiec 2007 Autor Napisano 27 Czerwiec 2007 jeśli będziesz miał problem z exportem w blenderze do formatu .X to jeden z użytkowników zrobił poprawkę używając pythona dla wersji 2.42. Z exportami to jeden wielki zamot jest, nie ma standardów, porównać to można do sytuacji z kodekami...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się