Napisano 23 Czerwiec 200717 l Zrobiłem prostą animacje kostki w Maya (ver7). obrót o 360 stopni do przodu i wyexportowałem do formatu .X klatki od 1 do 90 na 24 w Mayce animacja jest ok. w formacie .X obraca sie kostka do przodu ale razem z podłożem... pytanie brzmi... jak mam rozwiązać ten problem??? tak aby kostka obracała się po podłożu, a nie razem z nim po exporcie... bez podłoża obraca się dobrze. tutaj screeny:
Napisano 23 Czerwiec 200717 l Autor może add key move-r x,z 0 plane ? niestety, nie działa... :( może ma ktoś jakiś link do tutka?
Napisano 24 Czerwiec 200717 l ma ktos moze exporter dla maya 8.5 do .x? Za cholere nic nie moge znalezc :( mam tylko do 8 i starszych
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor dobra, to zapytam inaczej... czy ktoś używał exportu do foramtu X i z jakim skutkiem???
Napisano 26 Czerwiec 200717 l exportowlem z maya 8 modele statyczne za pomoca 3D3 bez zadnych problemow co do animacji to nie mialem takiej potrzeby.
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Autor ma ktos moze exporter dla maya 8.5 do .x? Za cholere nic nie moge znalezc :( mam tylko do 8 i starszych proponuje konwertować do *.obj z *.mtl, pózniej import blenderem i do formatu *.X blender nie ma problemu z modelami, natomiast do animacji trzeba poprawić plugin...
Napisano 26 Czerwiec 200717 l trzeba bedzie opracowac ta metode. Jak znajdziesz exporter dla 8.5 to daj znac :)
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Autor jeśli będziesz miał problem z exportem w blenderze do formatu .X to jeden z użytkowników zrobił poprawkę używając pythona dla wersji 2.42. Z exportami to jeden wielki zamot jest, nie ma standardów, porównać to można do sytuacji z kodekami...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto