buma369 Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Witam! Mam problem z oteksturowaniem mapy 3ds max'ie , to znaczy chce zrobić między dwoma teksturami przejście, np. między trawą i piaskiem, ale tak, aby działało to w DirectX'ie (tworzę mapę do gry). Z góry dzięki za pomoc. Pozdrowienia! :)
Miłosz3ds Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 "morpher" jest taki materiał ale nigdy go nie używałem. Spróbuj nim:] Pozdrawiam
buma369 Napisano 27 Czerwiec 2007 Autor Napisano 27 Czerwiec 2007 No próbowałem się w tym bawic, ale niestety nie pojmuje tego modyfikatora. Może ma ktoś jakis tutorial, albo dałby pare lekcji w tym temacie, chyba że jak ktoś zna jeszcze inny sposób na przejście tekstur to proszę o pomoc. Pozdro :)
Hynol Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Chyba o blending tekstur chodzi a nie morphing. Co do działania w DirectX to wszystko zależy od silnika. Teren zazwyczaj nie jest teksturowany w maxie tylko w edytorze gry (jeżeli programiści to poważni ludzie), który sam powienien wygenerować blend mape, lub poskładać ją z "klocków". Można też używać vertex coloru. A jak nie to trzeba namalować greyskalową blendmape i znaleźć shader który to obsłuży.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się