Napisano 27 Czerwiec 200717 l Witam! Mam problem z oteksturowaniem mapy 3ds max'ie , to znaczy chce zrobić między dwoma teksturami przejście, np. między trawą i piaskiem, ale tak, aby działało to w DirectX'ie (tworzę mapę do gry). Z góry dzięki za pomoc. Pozdrowienia! :)
Napisano 27 Czerwiec 200717 l "morpher" jest taki materiał ale nigdy go nie używałem. Spróbuj nim:] Pozdrawiam
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Autor No próbowałem się w tym bawic, ale niestety nie pojmuje tego modyfikatora. Może ma ktoś jakis tutorial, albo dałby pare lekcji w tym temacie, chyba że jak ktoś zna jeszcze inny sposób na przejście tekstur to proszę o pomoc. Pozdro :)
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Chyba o blending tekstur chodzi a nie morphing. Co do działania w DirectX to wszystko zależy od silnika. Teren zazwyczaj nie jest teksturowany w maxie tylko w edytorze gry (jeżeli programiści to poważni ludzie), który sam powienien wygenerować blend mape, lub poskładać ją z "klocków". Można też używać vertex coloru. A jak nie to trzeba namalować greyskalową blendmape i znaleźć shader który to obsłuży.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto