Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Mam problem z oteksturowaniem mapy 3ds max'ie , to znaczy chce zrobić między dwoma teksturami przejście, np. między trawą i piaskiem, ale tak, aby działało to w DirectX'ie (tworzę mapę do gry). Z góry dzięki za pomoc. Pozdrowienia! :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No próbowałem się w tym bawic, ale niestety nie pojmuje tego modyfikatora. Może ma ktoś jakis tutorial, albo dałby pare lekcji w tym temacie, chyba że jak ktoś zna jeszcze inny sposób na przejście tekstur to proszę o pomoc. Pozdro :)

Napisano

Chyba o blending tekstur chodzi a nie morphing. Co do działania w DirectX to wszystko zależy od silnika. Teren zazwyczaj nie jest teksturowany w maxie tylko w edytorze gry (jeżeli programiści to poważni ludzie), który sam powienien wygenerować blend mape, lub poskładać ją z "klocków". Można też używać vertex coloru. A jak nie to trzeba namalować greyskalową blendmape i znaleźć shader który to obsłuży.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności