Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam mały problem...wymodelowalem drzewo...bez liści...wszystko bylo ok, scena sie nie wieszała...do momentu,gdy zacząłem dodawać liście...scena wieszala się strasznie i nie dało sie przy tym pracować. Zna ktoś sposób na dodanie dużej ilości liści, by nie obciążało to mego procesora i dało dobry efekt? Jest na to jakieś rozwiązanie? Prócz wymiany PC oczywiście;]

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 860
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

partykle (np. parray, albo pflow)

lub scatter

można też zrobić hair and fur z liściami zamiast włosów

 

przy każdej z tych metod nie należy wyświetlać liści w viewportach

Napisano

przy duzych ilosciach poly, wyłacz widok siatki i zostaw samo shaded, nie zabija to tak grafiki, bo to od niej zalezy szybkosc wyswietlania we viewportach!MOzesz takze ukrywac obiekty, lub dawac je jako "bounding box"!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności