Napisano 28 Czerwiec 200717 l Witam. Mam mały problem...wymodelowalem drzewo...bez liści...wszystko bylo ok, scena sie nie wieszała...do momentu,gdy zacząłem dodawać liście...scena wieszala się strasznie i nie dało sie przy tym pracować. Zna ktoś sposób na dodanie dużej ilości liści, by nie obciążało to mego procesora i dało dobry efekt? Jest na to jakieś rozwiązanie? Prócz wymiany PC oczywiście;]
Napisano 28 Czerwiec 200717 l partykle (np. parray, albo pflow) lub scatter można też zrobić hair and fur z liściami zamiast włosów przy każdej z tych metod nie należy wyświetlać liści w viewportach
Napisano 29 Czerwiec 200717 l przy duzych ilosciach poly, wyłacz widok siatki i zostaw samo shaded, nie zabija to tak grafiki, bo to od niej zalezy szybkosc wyswietlania we viewportach!MOzesz takze ukrywac obiekty, lub dawac je jako "bounding box"!