nextgen Napisano 28 Czerwiec 2007 Share Napisano 28 Czerwiec 2007 Witam. Mam mały problem...wymodelowalem drzewo...bez liści...wszystko bylo ok, scena sie nie wieszała...do momentu,gdy zacząłem dodawać liście...scena wieszala się strasznie i nie dało sie przy tym pracować. Zna ktoś sposób na dodanie dużej ilości liści, by nie obciążało to mego procesora i dało dobry efekt? Jest na to jakieś rozwiązanie? Prócz wymiany PC oczywiście;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 28 Czerwiec 2007 Share Napisano 28 Czerwiec 2007 partykle (np. parray, albo pflow) lub scatter można też zrobić hair and fur z liściami zamiast włosów przy każdej z tych metod nie należy wyświetlać liści w viewportach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nextgen Napisano 28 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 28 Czerwiec 2007 Dziękuję Aniu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 przy duzych ilosciach poly, wyłacz widok siatki i zostaw samo shaded, nie zabija to tak grafiki, bo to od niej zalezy szybkosc wyswietlania we viewportach!MOzesz takze ukrywac obiekty, lub dawac je jako "bounding box"! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi