Skocz do zawartości

Jak oszczędzać na polygonach, żeby uzyskać dobry efekt?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam mały problem...wymodelowalem drzewo...bez liści...wszystko bylo ok, scena sie nie wieszała...do momentu,gdy zacząłem dodawać liście...scena wieszala się strasznie i nie dało sie przy tym pracować. Zna ktoś sposób na dodanie dużej ilości liści, by nie obciążało to mego procesora i dało dobry efekt? Jest na to jakieś rozwiązanie? Prócz wymiany PC oczywiście;]

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

partykle (np. parray, albo pflow)

lub scatter

można też zrobić hair and fur z liściami zamiast włosów

 

przy każdej z tych metod nie należy wyświetlać liści w viewportach

Napisano

przy duzych ilosciach poly, wyłacz widok siatki i zostaw samo shaded, nie zabija to tak grafiki, bo to od niej zalezy szybkosc wyswietlania we viewportach!MOzesz takze ukrywac obiekty, lub dawac je jako "bounding box"!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności