nextgen Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Witam. Mam mały problem...wymodelowalem drzewo...bez liści...wszystko bylo ok, scena sie nie wieszała...do momentu,gdy zacząłem dodawać liście...scena wieszala się strasznie i nie dało sie przy tym pracować. Zna ktoś sposób na dodanie dużej ilości liści, by nie obciążało to mego procesora i dało dobry efekt? Jest na to jakieś rozwiązanie? Prócz wymiany PC oczywiście;]
Ania Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 partykle (np. parray, albo pflow) lub scatter można też zrobić hair and fur z liściami zamiast włosów przy każdej z tych metod nie należy wyświetlać liści w viewportach
Bruneq Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 przy duzych ilosciach poly, wyłacz widok siatki i zostaw samo shaded, nie zabija to tak grafiki, bo to od niej zalezy szybkosc wyswietlania we viewportach!MOzesz takze ukrywac obiekty, lub dawac je jako "bounding box"!
Rekomendowane odpowiedzi