gawel72 Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 Od paru dni zacząłem używać maxa i zrobiłem sobie model głowy. Prosiłbym o wasze rady, sugestie, krytykę itd. Miniaturkę dam później, bo teraz nie mam czasu. http://img61.imageshack.us/img61/1312/barbara03xj6.jpg http://img79.imageshack.us/img79/6526/barbara032jj2.jpg http://img79.imageshack.us/img79/932/barbara033oh3.jpg
Master Kiełbaster Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 oczy za głęboko osadzone i usta za szerokie. daj kąciki bliżej siebie albo głębiej. nasada nosa zbyt szeroka - przypomina anitę werner :P
nextgen Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 Jedyne co mi sie podoba to estetyczny model, nie widać niedociągnieć, nierówności ...tylko, że wygląda on troche dziwnie, a Master Kiełbaster Ci to uświadomił:) Twoja Basia ma dziwnie szeroki nos i mało naturalne usta...widać to szczególnie z widoku od przodu. Pracuj dalej.
gawel72 Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 http://img165.imageshack.us/img165/9198/barbara05st3.jpg http://img112.imageshack.us/img112/8531/barbara05wireoo1.jpg Spróbowałem poprawić to co sugerowaliście i jeszcze trochę rozszerzyłem jej górną część czaszki, bo była trochę jajogłowa. Znacie może jakieś videotutki na temat hair and fur? Wczoraj chciałem się pobawić z włosami, ale za bardzo nie wiem jak się za nie wziąśćJutro wyjeżdżam na dwa tygodnie nad jezioro więc to może być ostatni upek przed wyjazdem.
gawel72 Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Dzięki za pokazanie błędów. Tylko nie rozumiem tego Relax i co oznacza skrót WBCK?
Master Kiełbaster Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 w bok przesuń (dół nosa w lewo a garb na nosie w prawo):p a relax to taka funkcja fajna co troche wygładzi te kanty po bokach twarzy. zaznacz te polygony na zielono i daj relax w edit poly.
gawel72 Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 No może nie ostatni upek... :P Spróbowałem poprawić to co sugerowałeś, ale nie wiem czy wystarczająco wszystko zrelaxowałem i poprzesuwałem. A tam gdzie napisałem WBOK to myślałem, że tam pisze WBCK, bo te O i K były zrośnięte. :P http://img412.imageshack.us/img412/2762/barbara06as7.jpg
gawel72 Napisano 18 Lipiec 2007 Autor Napisano 18 Lipiec 2007 Po krótkiej przerwie coś zrobiłem. Nad barkiem i kawałkiem ręki się nie przykładałem, bo nie chce pokazywać niczego innego niż głowę. Zna może ktoś jakiegoś tutka o unwarpowaniu? Bo mu się ściąga videotutorial co ma 2,5 GB i jeszcze szukam jakiegoś tutka o hair and fur. I jeszcze mam pytanie do tego hair&fur, działa on z mentalem albo Vrayem? http://img20.imageshack.us/img20/7976/barbara08xl6.jpg http://img525.imageshack.us/img525/9854/barbara082mi3.jpg
Gomez Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Calkiem fajnie. Zrob luki brwiowe - teraz czolo jest plaskie. Z boku czacha jest zbyt szeroka, przesun tyl czachy bardziej do przodu. Laczenie karku z podstawa czaszki powinno byc bardziej "wglebione" i zaczynac sie wyzej.
Tomala Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Wszystko co potrzebne do zrobienia fajnie wyglądających włosów za pomocą hair & fur jest opisane w pomocy maxa.
gawel72 Napisano 19 Lipiec 2007 Autor Napisano 19 Lipiec 2007 Spróbowałem poprawić to co sugerował Gomez. Tylko za bardzo nie wiem jak zrobić te luki brwiowe :/ http://img120.imageshack.us/img120/9272/barbara09wz6.jpg http://img59.imageshack.us/img59/4229/barbara092ra5.jpg
gawel72 Napisano 20 Lipiec 2007 Autor Napisano 20 Lipiec 2007 Trochę mało komentarzy :P. Przed chwilą właśnie wyrenderowałem sobie głowe z włosami zrobionymi w hair and fur i nie wiem czemu ale w viewporcie je widać, a na renderze nie, jest tylko sama głowa. Nie wiem czemu tak się dzieje, skoro w okienku Rendering pisało Current task : Rendering hair and fur czy jakoś tak, a i tak ich nie widać. Co robię źle? Muszę jakąś opcje włączyć czy cuś? Prosiłbym o pomoc. Dzięki. Jest tak: http://img521.imageshack.us/img521/9185/barbara10qg8.jpg A przynajmniej powinno być tak (włosy te ułożyłem se tak dla próby, jeszcze próbuję odkryć co muszę zrobić żeby wiatr był. W panelu Reactor jest taka opcja Create Wind, ale nie zadziałała, kiedy włączyłem symulacje) http://img405.imageshack.us/img405/9383/barbara102bq6.jpg
gawel72 Napisano 20 Lipiec 2007 Autor Napisano 20 Lipiec 2007 Pobawiłem się trochę z hair and fur, ale mam problemy. Włosy nie chcą leżeć na głowie, a guidesy leżą. Jak zrobić, żeby te włosy leżały na głowie jak guidy, a żeby nie odstawały? http://img409.imageshack.us/img409/2622/91368104mj5.jpg I jeszcze mam problem z materiałem. Nie wiem czemu ale włosy są całe białe, chodź ustawiłem im materiał. Jak to naprawić? http://img234.imageshack.us/img234/816/hairmaterialqe4.jpg http://img162.imageshack.us/img162/2241/barbara11ay7.jpg Dzięki za pomoc
Master Kiełbaster Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 zmień glossines na coś koło 99 i zmniejsz kilkakrotnie frizz i kink czy siakoś tak. jeszcze zrób w stylowaniu puff roots inaczej pejsy wejdą w czaszkę.
gawel72 Napisano 20 Lipiec 2007 Autor Napisano 20 Lipiec 2007 Pobawiłem się trochę z tym, tylko nie wiem czemu te włosy są czerwone, skoro w opcjach materiału włosów jest ustawione na ciemny brąz. Ten ciemniejszy render to jest w V-Rayu, a jaśniejszy to w scanline. I jeszcze nie dotarło to do mnie co to jest te Mutant Color? :D http://img115.imageshack.us/img115/1094/barbara12ng7.jpg http://img459.imageshack.us/img459/1563/barbara13ey5.jpg http://img459.imageshack.us/img459/3734/hairmaterial2rw4.jpg
Gomez Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 To nie jest ciemny braz tylko ciemna czerwien. Moze to wina monitora. Ponadto swiatlo rozjasnia materia i robi sie czerwien. Kolejna sprawa to value variation - kliknij na jakis probnik koloru (chodzi np o ten czerwony prostokat obok tip kolor) i sprawdz jak dziala parametr value. To chyba przez niego wlosy sa biale. Sproboj tez obnizyc specular powiedzmy do 50 i zobacz jak to wyglada. Mutant to pojedyncze wlosy rozniace sie kolorem od pozostalych - np pojedyncze siwe wlosy.
gawel72 Napisano 21 Lipiec 2007 Autor Napisano 21 Lipiec 2007 Pobawiłem się jeszcze trochę włosami, ale i tak to nie jest efekt jaki bym chciał uzyskać. A materiał oczów jeszcze nie jest taki jak ma być bo się tym jeszcze nie do końca bawiłem, zresztą mało wiem jeszcze o materiałach maxowskich. Oczy na razie mają UVW Map czy jakoś tak, bo jeszcze nie wiem jak zrobić żeby w UVW Unwarp, siatka rozłożyła się sama. Podpowie mi ktoś jak to zrobić? I jak zrobić, żeby siatka w danym miejscu się przecięła. Dzięki za pomoc. http://img126.imageshack.us/img126/9260/barbara15jq3.jpg
Gość Suicide Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 hi,na ile wiem to vray nie renderuje hair&fur, chyba ze ze zrobiles z nich siatke. anyway wg mnie najlepiej kontrolowac wlosy poprzez spline'y (np,zrob dwie krzywe w ramach jednego spline i pomiedzy nimi otrzymasz wlosy) i mam wrazenie ze nos jest troche za duzy:)
Sebastian Ozga Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 Basia ma chyba zbyt kanciasty nos i za nisko kości policzkowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się