Napisano 1 Lipiec 200717 l Od paru dni zacząłem używać maxa i zrobiłem sobie model głowy. Prosiłbym o wasze rady, sugestie, krytykę itd. Miniaturkę dam później, bo teraz nie mam czasu. http://img61.imageshack.us/img61/1312/barbara03xj6.jpg http://img79.imageshack.us/img79/6526/barbara032jj2.jpg http://img79.imageshack.us/img79/932/barbara033oh3.jpg
Napisano 1 Lipiec 200717 l oczy za głęboko osadzone i usta za szerokie. daj kąciki bliżej siebie albo głębiej. nasada nosa zbyt szeroka - przypomina anitę werner :P
Napisano 1 Lipiec 200717 l Jedyne co mi sie podoba to estetyczny model, nie widać niedociągnieć, nierówności ...tylko, że wygląda on troche dziwnie, a Master Kiełbaster Ci to uświadomił:) Twoja Basia ma dziwnie szeroki nos i mało naturalne usta...widać to szczególnie z widoku od przodu. Pracuj dalej.
Napisano 2 Lipiec 200717 l Autor http://img165.imageshack.us/img165/9198/barbara05st3.jpg http://img112.imageshack.us/img112/8531/barbara05wireoo1.jpg Spróbowałem poprawić to co sugerowaliście i jeszcze trochę rozszerzyłem jej górną część czaszki, bo była trochę jajogłowa. Znacie może jakieś videotutki na temat hair and fur? Wczoraj chciałem się pobawić z włosami, ale za bardzo nie wiem jak się za nie wziąśćJutro wyjeżdżam na dwa tygodnie nad jezioro więc to może być ostatni upek przed wyjazdem.
Napisano 2 Lipiec 200717 l Autor Dzięki za pokazanie błędów. Tylko nie rozumiem tego Relax i co oznacza skrót WBCK?
Napisano 2 Lipiec 200717 l w bok przesuń (dół nosa w lewo a garb na nosie w prawo):p a relax to taka funkcja fajna co troche wygładzi te kanty po bokach twarzy. zaznacz te polygony na zielono i daj relax w edit poly.
Napisano 2 Lipiec 200717 l Autor No może nie ostatni upek... :P Spróbowałem poprawić to co sugerowałeś, ale nie wiem czy wystarczająco wszystko zrelaxowałem i poprzesuwałem. A tam gdzie napisałem WBOK to myślałem, że tam pisze WBCK, bo te O i K były zrośnięte. :P http://img412.imageshack.us/img412/2762/barbara06as7.jpg
Napisano 18 Lipiec 200717 l Autor Po krótkiej przerwie coś zrobiłem. Nad barkiem i kawałkiem ręki się nie przykładałem, bo nie chce pokazywać niczego innego niż głowę. Zna może ktoś jakiegoś tutka o unwarpowaniu? Bo mu się ściąga videotutorial co ma 2,5 GB i jeszcze szukam jakiegoś tutka o hair and fur. I jeszcze mam pytanie do tego hair&fur, działa on z mentalem albo Vrayem? http://img20.imageshack.us/img20/7976/barbara08xl6.jpg http://img525.imageshack.us/img525/9854/barbara082mi3.jpg
Napisano 19 Lipiec 200717 l Calkiem fajnie. Zrob luki brwiowe - teraz czolo jest plaskie. Z boku czacha jest zbyt szeroka, przesun tyl czachy bardziej do przodu. Laczenie karku z podstawa czaszki powinno byc bardziej "wglebione" i zaczynac sie wyzej.
Napisano 19 Lipiec 200717 l Wszystko co potrzebne do zrobienia fajnie wyglądających włosów za pomocą hair & fur jest opisane w pomocy maxa.
Napisano 19 Lipiec 200717 l Autor Spróbowałem poprawić to co sugerował Gomez. Tylko za bardzo nie wiem jak zrobić te luki brwiowe :/ http://img120.imageshack.us/img120/9272/barbara09wz6.jpg http://img59.imageshack.us/img59/4229/barbara092ra5.jpg
Napisano 20 Lipiec 200717 l Autor Trochę mało komentarzy :P. Przed chwilą właśnie wyrenderowałem sobie głowe z włosami zrobionymi w hair and fur i nie wiem czemu ale w viewporcie je widać, a na renderze nie, jest tylko sama głowa. Nie wiem czemu tak się dzieje, skoro w okienku Rendering pisało Current task : Rendering hair and fur czy jakoś tak, a i tak ich nie widać. Co robię źle? Muszę jakąś opcje włączyć czy cuś? Prosiłbym o pomoc. Dzięki. Jest tak: http://img521.imageshack.us/img521/9185/barbara10qg8.jpg A przynajmniej powinno być tak (włosy te ułożyłem se tak dla próby, jeszcze próbuję odkryć co muszę zrobić żeby wiatr był. W panelu Reactor jest taka opcja Create Wind, ale nie zadziałała, kiedy włączyłem symulacje) http://img405.imageshack.us/img405/9383/barbara102bq6.jpg
Napisano 20 Lipiec 200717 l Autor Pobawiłem się trochę z hair and fur, ale mam problemy. Włosy nie chcą leżeć na głowie, a guidesy leżą. Jak zrobić, żeby te włosy leżały na głowie jak guidy, a żeby nie odstawały? http://img409.imageshack.us/img409/2622/91368104mj5.jpg I jeszcze mam problem z materiałem. Nie wiem czemu ale włosy są całe białe, chodź ustawiłem im materiał. Jak to naprawić? http://img234.imageshack.us/img234/816/hairmaterialqe4.jpg http://img162.imageshack.us/img162/2241/barbara11ay7.jpg Dzięki za pomoc
Napisano 20 Lipiec 200717 l zmień glossines na coś koło 99 i zmniejsz kilkakrotnie frizz i kink czy siakoś tak. jeszcze zrób w stylowaniu puff roots inaczej pejsy wejdą w czaszkę.
Napisano 20 Lipiec 200717 l Autor Pobawiłem się trochę z tym, tylko nie wiem czemu te włosy są czerwone, skoro w opcjach materiału włosów jest ustawione na ciemny brąz. Ten ciemniejszy render to jest w V-Rayu, a jaśniejszy to w scanline. I jeszcze nie dotarło to do mnie co to jest te Mutant Color? :D http://img115.imageshack.us/img115/1094/barbara12ng7.jpg http://img459.imageshack.us/img459/1563/barbara13ey5.jpg http://img459.imageshack.us/img459/3734/hairmaterial2rw4.jpg
Napisano 20 Lipiec 200717 l To nie jest ciemny braz tylko ciemna czerwien. Moze to wina monitora. Ponadto swiatlo rozjasnia materia i robi sie czerwien. Kolejna sprawa to value variation - kliknij na jakis probnik koloru (chodzi np o ten czerwony prostokat obok tip kolor) i sprawdz jak dziala parametr value. To chyba przez niego wlosy sa biale. Sproboj tez obnizyc specular powiedzmy do 50 i zobacz jak to wyglada. Mutant to pojedyncze wlosy rozniace sie kolorem od pozostalych - np pojedyncze siwe wlosy.
Napisano 21 Lipiec 200717 l Autor Pobawiłem się jeszcze trochę włosami, ale i tak to nie jest efekt jaki bym chciał uzyskać. A materiał oczów jeszcze nie jest taki jak ma być bo się tym jeszcze nie do końca bawiłem, zresztą mało wiem jeszcze o materiałach maxowskich. Oczy na razie mają UVW Map czy jakoś tak, bo jeszcze nie wiem jak zrobić żeby w UVW Unwarp, siatka rozłożyła się sama. Podpowie mi ktoś jak to zrobić? I jak zrobić, żeby siatka w danym miejscu się przecięła. Dzięki za pomoc. http://img126.imageshack.us/img126/9260/barbara15jq3.jpg
Napisano 16 Sierpień 200717 l hi,na ile wiem to vray nie renderuje hair&fur, chyba ze ze zrobiles z nich siatke. anyway wg mnie najlepiej kontrolowac wlosy poprzez spline'y (np,zrob dwie krzywe w ramach jednego spline i pomiedzy nimi otrzymasz wlosy) i mam wrazenie ze nos jest troche za duzy:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto