Skocz do zawartości

Postać 3D: Basia


gawel72

Rekomendowane odpowiedzi

Od paru dni zacząłem używać maxa i zrobiłem sobie model głowy. Prosiłbym o wasze rady, sugestie, krytykę itd. Miniaturkę dam później, bo teraz nie mam czasu.

 

http://img61.imageshack.us/img61/1312/barbara03xj6.jpg

 

http://img79.imageshack.us/img79/6526/barbara032jj2.jpg

 

http://img79.imageshack.us/img79/932/barbara033oh3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jedyne co mi sie podoba to estetyczny model, nie widać niedociągnieć, nierówności ...tylko, że wygląda on troche dziwnie, a Master Kiełbaster Ci to uświadomił:) Twoja Basia ma dziwnie szeroki nos i mało naturalne usta...widać to szczególnie z widoku od przodu. Pracuj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img165.imageshack.us/img165/9198/barbara05st3.jpg

 

http://img112.imageshack.us/img112/8531/barbara05wireoo1.jpg

 

Spróbowałem poprawić to co sugerowaliście i jeszcze trochę rozszerzyłem jej górną część czaszki, bo była trochę jajogłowa. Znacie może jakieś videotutki na temat hair and fur? Wczoraj chciałem się pobawić z włosami, ale za bardzo nie wiem jak się za nie wziąśćJutro wyjeżdżam na dwa tygodnie nad jezioro więc to może być ostatni upek przed wyjazdem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po krótkiej przerwie coś zrobiłem. Nad barkiem i kawałkiem ręki się nie przykładałem, bo nie chce pokazywać niczego innego niż głowę. Zna może ktoś jakiegoś tutka o unwarpowaniu? Bo mu się ściąga videotutorial co ma 2,5 GB i jeszcze szukam jakiegoś tutka o hair and fur. I jeszcze mam pytanie do tego hair&fur, działa on z mentalem albo Vrayem?

 

http://img20.imageshack.us/img20/7976/barbara08xl6.jpg

 

http://img525.imageshack.us/img525/9854/barbara082mi3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem fajnie. Zrob luki brwiowe - teraz czolo jest plaskie. Z boku czacha jest zbyt szeroka, przesun tyl czachy bardziej do przodu. Laczenie karku z podstawa czaszki powinno byc bardziej "wglebione" i zaczynac sie wyzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mało komentarzy :P. Przed chwilą właśnie wyrenderowałem sobie głowe z włosami zrobionymi w hair and fur i nie wiem czemu ale w viewporcie je widać, a na renderze nie, jest tylko sama głowa. Nie wiem czemu tak się dzieje, skoro w okienku Rendering pisało Current task : Rendering hair and fur czy jakoś tak, a i tak ich nie widać. Co robię źle? Muszę jakąś opcje włączyć czy cuś? Prosiłbym o pomoc. Dzięki.

 

Jest tak: http://img521.imageshack.us/img521/9185/barbara10qg8.jpg

 

A przynajmniej powinno być tak (włosy te ułożyłem se tak dla próby, jeszcze próbuję odkryć co muszę zrobić żeby wiatr był. W panelu Reactor jest taka opcja Create Wind, ale nie zadziałała, kiedy włączyłem symulacje) http://img405.imageshack.us/img405/9383/barbara102bq6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobawiłem się trochę z hair and fur, ale mam problemy. Włosy nie chcą leżeć na głowie, a guidesy leżą. Jak zrobić, żeby te włosy leżały na głowie jak guidy, a żeby nie odstawały? http://img409.imageshack.us/img409/2622/91368104mj5.jpg

 

I jeszcze mam problem z materiałem. Nie wiem czemu ale włosy są całe białe, chodź ustawiłem im materiał. Jak to naprawić?

 

http://img234.imageshack.us/img234/816/hairmaterialqe4.jpg

 

http://img162.imageshack.us/img162/2241/barbara11ay7.jpg

 

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobawiłem się trochę z tym, tylko nie wiem czemu te włosy są czerwone, skoro w opcjach materiału włosów jest ustawione na ciemny brąz. Ten ciemniejszy render to jest w V-Rayu, a jaśniejszy to w scanline. I jeszcze nie dotarło to do mnie co to jest te Mutant Color? :D

 

http://img115.imageshack.us/img115/1094/barbara12ng7.jpg

 

http://img459.imageshack.us/img459/1563/barbara13ey5.jpg

 

http://img459.imageshack.us/img459/3734/hairmaterial2rw4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest ciemny braz tylko ciemna czerwien. Moze to wina monitora. Ponadto swiatlo rozjasnia materia i robi sie czerwien. Kolejna sprawa to value variation - kliknij na jakis probnik koloru (chodzi np o ten czerwony prostokat obok tip kolor) i sprawdz jak dziala parametr value. To chyba przez niego wlosy sa biale. Sproboj tez obnizyc specular powiedzmy do 50 i zobacz jak to wyglada.

Mutant to pojedyncze wlosy rozniace sie kolorem od pozostalych - np pojedyncze siwe wlosy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobawiłem się jeszcze trochę włosami, ale i tak to nie jest efekt jaki bym chciał uzyskać. A materiał oczów jeszcze nie jest taki jak ma być bo się tym jeszcze nie do końca bawiłem, zresztą mało wiem jeszcze o materiałach maxowskich. Oczy na razie mają UVW Map czy jakoś tak, bo jeszcze nie wiem jak zrobić żeby w UVW Unwarp, siatka rozłożyła się sama. Podpowie mi ktoś jak to zrobić? I jak zrobić, żeby siatka w danym miejscu się przecięła. Dzięki za pomoc.

 

http://img126.imageshack.us/img126/9260/barbara15jq3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hi,na ile wiem to vray nie renderuje hair&fur, chyba ze ze zrobiles z nich siatke. anyway wg mnie najlepiej kontrolowac wlosy poprzez spline'y (np,zrob dwie krzywe w ramach jednego spline i pomiedzy nimi otrzymasz wlosy)

 

i mam wrazenie ze nos jest troche za duzy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności