Gość bluefer Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Nie mam pojęcia jak przydzielić więcej pamięci wirtualnej dla maxa, np. na innym dysku niż jest zainstalowany i tak dalej. Nie potrafie znaleśc tej opcji moze jej nie ma. POMOCY!!!
tadzio Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 moj komputer>wyswietl informacje o systemie>zaawansowane>wydajnopsc(ustawienia)> pam wirtualna (zmien) pozdr
heaven Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 wlasnie... ile powinno byc minimum pamieci przydzielonej ? ja mam aktualnie 2300 MB przydzielone .
xaoo Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Mowia,ze dwa razy wiecej niz systemowa wtedy jest odpowiednio. No i dobrze jest miec na osobnej partycji sformatowanej FAT16 - prosty i szybki system plikow - powinno to przyspieszyc dzialanie systemu. Pozdrawiam xaoo
Gość bluefer Napisano 3 Lipiec 2007 Napisano 3 Lipiec 2007 Przydzielenie większej przestrzeni na pliki stronnicowania pomogło. Ale dalej zastanawia mnie czy nie mam opcji w maxie na pokazanie gdzie ma takie pliki zapisywać.
jacobson0812 Napisano 20 Styczeń 2017 Napisano 20 Styczeń 2017 Cześć, Jestem tu nowy i mam problem, gdzieś wyczytałem, że możne być on związany z pamięcią wirtualną. Otóż gdy zaczynam renderować dość dużą scenę w vrayu, wywala mi 3ds maxa. Prędzej mimo, że pracowałem na dużo gorszym sprzęcie nie miałem takich problemów. Dodam, że system 64 bit, to samo z maxem i vrayem. Pokazuje mi błąd: UNHANDLED EXCEPTION:irradiance map thread.... dalej nie byłem w stanie odczytać, bo od razu po wystąpieniu błędu, program się wyłącza. Czy jeśli to jest wina pamięci wirtualnej, to jaką wartość liczbową minimalną i maksymalną przydzielić? Jestem zielony w tych technicznych sprawach, więc bardzo bardzo proszę o pomoc.
skalpel3d Napisano 21 Styczeń 2017 Napisano 21 Styczeń 2017 (edytowane) Jaką scena ile masz ramu, pamięć wirtualna nie ma tu znaczenia, nie masz w scenie przypadkiem źle ustawionego vradisplacementmod. Najlepiej daj screenshoty z ustawień samego vraya i pokaz jak wygląda scena,sprawdź czy w materiale nie posiadasz w bump map typu normal bump, jeśli są to trzeba je przerobić na odpowiednie mapki vraynormalmap. Wersje vray od 3 potrafią wywalać się na tego typu mapkach szczególnie przypadku kiedy odnosi się to np do materiałów roślin których jest w scenie olbrzymia ilość Edytowane 21 Styczeń 2017 przez skalpel3d
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się