Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Moj problem polega na renderowaniu pomieszczen(czasami z kilkoma meblami) aby nie bylo na scianach widzocznewj kaszki. Przy renderingu pustego malego pokoju ze swiatlem wpadajacym przez otwarte zaluzje i przy ustwieniach RH Rays 512, Min. 120 Max. 240 czas renderingu trwa jakies 10h przy PIII 1,5G i 256MB RAM. Najgorsze jest to gdy podczas liczenia globala juz po jakis 10% zaczyna brakowac ramu i HDD rusza a wtedy to juz horror. Nie wyobrazam sobie jak oni renderowali te sceny skladajace sie z ok 144 trylionow polygonow na kompie z 1GB RAMu.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

witam!!!

 

ustaw swap ktory musi miec bardzo duzy rozmiar do tego rodzaju operacji :-) hdd dlatego ci tak strasznie mieli bo pewnie nie masz ustawionego swapa i musi caly czas opruzniac pamiec i znowu do niej ladowac :-)

 

Tak jasne to byla jakas sciema :-) tez w to za bardzo nie wieze ...

Napisano

Uwazam ze problem tkwi raczej w odpowiednich ustawieniach renderingu (finala) a nie w za malym swapie: sprawdz jakiego rodzaju cieni uzywasz z jakimi parametrami... i zobacz moje zmagania z finalem na www.mareg.adns.pl - moze wystarczy zmienic tylko jeden niewinny parametr zeby wszystko wygladalo jak trzeba!

Pozdrowionka

Napisano

O w mordŕ !!! Takiej stronki i tutorialˇw jak z domkiem to jeszcze nie widzia│em :D

Wszystko opisane w najdrobniejszych szczegˇ│ach,kupa screenshotˇw...po prosru debeÂciak!!!

Ju┐ doda│em do ulubionych :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności