Jump to content

Rendering pomieszczen


 Share

Recommended Posts

Moj problem polega na renderowaniu pomieszczen(czasami z kilkoma meblami) aby nie bylo na scianach widzocznewj kaszki. Przy renderingu pustego malego pokoju ze swiatlem wpadajacym przez otwarte zaluzje i przy ustwieniach RH Rays 512, Min. 120 Max. 240 czas renderingu trwa jakies 10h przy PIII 1,5G i 256MB RAM. Najgorsze jest to gdy podczas liczenia globala juz po jakis 10% zaczyna brakowac ramu i HDD rusza a wtedy to juz horror. Nie wyobrazam sobie jak oni renderowali te sceny skladajace sie z ok 144 trylionow polygonow na kompie z 1GB RAMu.

Link to comment
Share on other sites

witam!!!

 

ustaw swap ktory musi miec bardzo duzy rozmiar do tego rodzaju operacji :-) hdd dlatego ci tak strasznie mieli bo pewnie nie masz ustawionego swapa i musi caly czas opruzniac pamiec i znowu do niej ladowac :-)

 

Tak jasne to byla jakas sciema :-) tez w to za bardzo nie wieze ...

Link to comment
Share on other sites

Uwazam ze problem tkwi raczej w odpowiednich ustawieniach renderingu (finala) a nie w za malym swapie: sprawdz jakiego rodzaju cieni uzywasz z jakimi parametrami... i zobacz moje zmagania z finalem na www.mareg.adns.pl - moze wystarczy zmienic tylko jeden niewinny parametr zeby wszystko wygladalo jak trzeba!

Pozdrowionka

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy