Napisano 6 Lipiec 200717 l Czym to jest spowodowane ze niekiedy symetria wychodzi w miejscu gdzie powinna a niekiedy nie. Własnie teraz mam problem po skonczeniu reflektora w samochodzie narzucilem symetrie a drugi wyskoczyl rowno na srodku chłodnicy:) O co w tym chodzi?
Napisano 6 Lipiec 200717 l musisz ustawic pivot obiektu na początku i bedie wszycho śmigać aż milicho!
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor dzieki bruneq ale czy moglbys wyjasnic dokladniej bo dopiero zaczynam w 3ds i nie bardzo wiem jak to zrobic a tym bardziej nie wiem co to pivot:)
Napisano 6 Lipiec 200717 l użyj help'a: wciśnij klawisz F1 i zapytaj się boga grafiki 3d co to jest pivot. a jeśli nie masz plików helpa to poszukaj w dziale FAQ na forum.
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor szanowny kolego tweety, helpa nie mam, a FAQa przegladalem zanim zacząłem zadawać pytania na tym forum i nie znalazłem odpowiedzi co pivot, jak również wydaję mi się że jest to dział POMOC o ile się nie mylę, więc zastanawiam się po co przebywasz w tym dziale skoro takową nie służysz a wręcz przeciwnie
Napisano 6 Lipiec 200717 l mattius32 zluzuj bo jeszcze wrzodow na zoladku dostaniesz. opcje pivot'a masz w zakladce herarchy (3 na bocznym panelu), klikasz affect pivot only (zalozmy) i mozesz przesuwac pivot gdzie Ci sie podoba. masz racje jest to dzial pomoc, ale dzial ten nie sluzy do objasniania gdzie jest dana opcja i co ona znaczy. to mozna znalezc w helpie. nie masz? mozna sobie sciagnac ze strony atodesku, a to juz na pewno jest w FAQ
Napisano 6 Lipiec 200717 l mattius32: dzial pomocy jest zeby pomagac rozwiazywac jakies przypadki a nie zeby uczyc podstaw maxa Widac ze FAQ nie przegladales: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=22605