Skocz do zawartości

Sposób modelingu.


_Arti_

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie... Jaki jest najlepszy i w ogóle taki najwydajniejszy sposób modelingu... Czy lepiej modelować z jednego pudła wszystko ( bocmodeling ), czy lepiej z referencjami jakiegoś potworka ( co sobie narysujemy/zdobędziemy ) modelować?

 

A tak poza tym to są dwa sposoby. Jakie są jeszcze inne? Chciałbym kilka przetestować, ale nie znam więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posiadanie referencji nie wyklucza boxmodelingu.

Do każdej techniki modelowania można mieć referencje.

 

Prócz polymodelingu można modelować używając krzywych i powierzchni NURBS (obecnie stosowane raczej tylko do modelowania "technicznych" rzeczy). Prócz NURBS'ów w różnego rodzaju programach można modelować używając innych krzywych, np. krzywych Beziera.

Do organiki nadają się powierzchnie podziałowe - Subdivision Surfaces.

 

Modeluj tak, jak ci najwygodniej. Polymodeling (np. boxmodeling) to chyba najbardziej uniwersalna i najczęściej spotykama metoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do organiki nadają się powierzchnie podziałowe - Subdivision Surfaces
.

 

Czyli w 3D S widok z różnych perspektyw? Sorki, że pytam takie n00skie pytanie ( raczej ), ale wole wiedzieć, bo jak coś mnie zaciekawi to muszę się dowiedzieć inaczej mam takie nieprzyjemne uczucie... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to metoda zamkniecia zesmootowanego obiektu w formie nie zesmootowanej xD A moglby ktos to wytlumaczyc po polsku bo ja z angielskiego nie najlepszy, a tu nie zastosowali obrazkowego jezyka Max'a :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności