Hideo Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 IIRC, podstawowe shapey po utworzeniu mają od razu ustawione domyślne UVW. Czyli jak zrobie coś z boxa, to obiekt ten ma już UVW ustawione w pewien sposób, tak? Teraz jak dam Unwrap UVW to w edytorze na począktu widzę tę automatycznie generowane UVW, tak jest? Teraz pytanie: Dlaczego jeżeli skasuję te domyślne UVW, to potem gdy sam definiuję mapowanie to go nie widzę zarówno w edytorze jak i w viewportach (brak zielonych obrysów)? Mogę mapować TYLKO jeżeli zostawię to co było na początku.
Bacry Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 co to znaczy skasujesz mapowanie? zielone linie to miejsca dzielenia siatki.
Hideo Posted July 9, 2007 Author Posted July 9, 2007 No to zapytam inaczej. Po zastosowaniu moda Unwrap na bryle wymodelowanej z boxa, w edytorze UVW jest coś na początku, zanim jeszcze zrobię jakiekolwiek mapowania ręcznie. Co to jest? BTW. Fajny masz awatarek :) Twoja robota?
Ania Posted July 9, 2007 Posted July 9, 2007 to jest mapowanie domyślne. nie przejmuj się nim. nie gryzie.
Hideo Posted July 9, 2007 Author Posted July 9, 2007 No to dlaczego jak to skasuję to potem w edytorze nie widać moich ręcznych mapowań ani na bryle nie pojawiają sie zielone obrysy?
Bacry Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 nie kasuj tylko zmieniaj. możesz edytować to uvw masz w modyfikatorze przyciski planar, box itp. możesz takie typy mapowania stosować albo do wszystkich ścianek albo np tylko do wybranych. w modyfikatorze masz poziom vertex i face. jak wybierzesz face i zaznaczysz kilka poligonów będziesz mógł zastosować jakiś sposób mapowania. a avatar jest przeze mnie zrobiony:D
Hideo Posted July 11, 2007 Author Posted July 11, 2007 Aaaa, wreszcie zaczyna do mnie docierać. Jak tworze swoje mapowania to ten domyślny obiekt powoli znika! Wystarczy więc na początku gdzieś go odsunąć na bok i nie przejmować się.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now