Jump to content

Recommended Posts

Posted

IIRC, podstawowe shapey po utworzeniu mają od razu ustawione domyślne UVW. Czyli jak zrobie coś z boxa, to obiekt ten ma już UVW ustawione w pewien sposób, tak? Teraz jak dam Unwrap UVW to w edytorze na począktu widzę tę automatycznie generowane UVW, tak jest?

 

Teraz pytanie:

 

Dlaczego jeżeli skasuję te domyślne UVW, to potem gdy sam definiuję mapowanie to go nie widzę zarówno w edytorze jak i w viewportach (brak zielonych obrysów)? Mogę mapować TYLKO jeżeli zostawię to co było na początku.

  • Replies 7
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

No to zapytam inaczej. Po zastosowaniu moda Unwrap na bryle wymodelowanej z boxa, w edytorze UVW jest coś na początku, zanim jeszcze zrobię jakiekolwiek mapowania ręcznie. Co to jest?

 

BTW. Fajny masz awatarek :) Twoja robota?

Posted

No to dlaczego jak to skasuję to potem w edytorze nie widać moich ręcznych mapowań ani na bryle nie pojawiają sie zielone obrysy?

Posted

nie kasuj tylko zmieniaj. możesz edytować to uvw masz w modyfikatorze przyciski planar, box itp. możesz takie typy mapowania stosować albo do wszystkich ścianek albo np tylko do wybranych. w modyfikatorze masz poziom vertex i face. jak wybierzesz face i zaznaczysz kilka poligonów będziesz mógł zastosować jakiś sposób mapowania. a avatar jest przeze mnie zrobiony:D

Posted

Aaaa, wreszcie zaczyna do mnie docierać. Jak tworze swoje mapowania to ten domyślny obiekt powoli znika! Wystarczy więc na początku gdzieś go odsunąć na bok i nie przejmować się.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy