Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

IIRC, podstawowe shapey po utworzeniu mają od razu ustawione domyślne UVW. Czyli jak zrobie coś z boxa, to obiekt ten ma już UVW ustawione w pewien sposób, tak? Teraz jak dam Unwrap UVW to w edytorze na począktu widzę tę automatycznie generowane UVW, tak jest?

 

Teraz pytanie:

 

Dlaczego jeżeli skasuję te domyślne UVW, to potem gdy sam definiuję mapowanie to go nie widzę zarówno w edytorze jak i w viewportach (brak zielonych obrysów)? Mogę mapować TYLKO jeżeli zostawię to co było na początku.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No to zapytam inaczej. Po zastosowaniu moda Unwrap na bryle wymodelowanej z boxa, w edytorze UVW jest coś na początku, zanim jeszcze zrobię jakiekolwiek mapowania ręcznie. Co to jest?

 

BTW. Fajny masz awatarek :) Twoja robota?

Napisano
  • Autor

No to dlaczego jak to skasuję to potem w edytorze nie widać moich ręcznych mapowań ani na bryle nie pojawiają sie zielone obrysy?

Napisano

nie kasuj tylko zmieniaj. możesz edytować to uvw masz w modyfikatorze przyciski planar, box itp. możesz takie typy mapowania stosować albo do wszystkich ścianek albo np tylko do wybranych. w modyfikatorze masz poziom vertex i face. jak wybierzesz face i zaznaczysz kilka poligonów będziesz mógł zastosować jakiś sposób mapowania. a avatar jest przeze mnie zrobiony:D

Napisano
  • Autor

Aaaa, wreszcie zaczyna do mnie docierać. Jak tworze swoje mapowania to ten domyślny obiekt powoli znika! Wystarczy więc na początku gdzieś go odsunąć na bok i nie przejmować się.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności