Napisano 8 Lipiec 200717 l IIRC, podstawowe shapey po utworzeniu mają od razu ustawione domyślne UVW. Czyli jak zrobie coś z boxa, to obiekt ten ma już UVW ustawione w pewien sposób, tak? Teraz jak dam Unwrap UVW to w edytorze na począktu widzę tę automatycznie generowane UVW, tak jest? Teraz pytanie: Dlaczego jeżeli skasuję te domyślne UVW, to potem gdy sam definiuję mapowanie to go nie widzę zarówno w edytorze jak i w viewportach (brak zielonych obrysów)? Mogę mapować TYLKO jeżeli zostawię to co było na początku.
Napisano 9 Lipiec 200717 l co to znaczy skasujesz mapowanie? zielone linie to miejsca dzielenia siatki.
Napisano 9 Lipiec 200717 l Autor No to zapytam inaczej. Po zastosowaniu moda Unwrap na bryle wymodelowanej z boxa, w edytorze UVW jest coś na początku, zanim jeszcze zrobię jakiekolwiek mapowania ręcznie. Co to jest? BTW. Fajny masz awatarek :) Twoja robota?
Napisano 9 Lipiec 200717 l Autor No to dlaczego jak to skasuję to potem w edytorze nie widać moich ręcznych mapowań ani na bryle nie pojawiają sie zielone obrysy?
Napisano 10 Lipiec 200717 l nie kasuj tylko zmieniaj. możesz edytować to uvw masz w modyfikatorze przyciski planar, box itp. możesz takie typy mapowania stosować albo do wszystkich ścianek albo np tylko do wybranych. w modyfikatorze masz poziom vertex i face. jak wybierzesz face i zaznaczysz kilka poligonów będziesz mógł zastosować jakiś sposób mapowania. a avatar jest przeze mnie zrobiony:D
Napisano 11 Lipiec 200717 l Autor Aaaa, wreszcie zaczyna do mnie docierać. Jak tworze swoje mapowania to ten domyślny obiekt powoli znika! Wystarczy więc na początku gdzieś go odsunąć na bok i nie przejmować się.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto